Družba iProm je z novim letom predstavila novo generacijo platforme iPROM Private DMP. Ta podjetjem in organizacijam omogoča, da gradijo lastna podatkovna skladišča za upravljanje prvoosebnih podatkov za namene digitalnega oglaševanja. V primerjavi s prejšnjo različico se pri novi ob zajemu neosebnih podatkov o uporabnikih digitalnih medijev uporabljajo tudi prvoosebni podatki. Ti so zbrani ob eksplicitni privolitvi uporabnika lastnih digitalnih medijev podjetja ali organizacije v skladu z veljavno zakonodajo. Z analizo teh podatkov in uporabo umetne inteligence, pa je omogočeno napovedovanje nakupnih namer potrošnikov.
Simon Cetin, partner in ustanovitelj družbe iPROM je ob predstavitvi novosti povedal:
Podatkovna neodvisnost, zaščita in pametna raba lastnih podatkov bodo v naslednjih letih temelj digitalnih strategij podjetij in organizacij. Podatki, ki jih podjetja pridobijo vzporedno z digitalnim oglaševanjem, imajo dokazano večjo vrednost od neposrednih učinkov oglaševalskih akcij. Podjetja in blagovne znamke, ki prepoznajo in izkoriščajo te priložnosti, so že danes v izjemni konkurenčni prednosti.
Platforma iPROM Private DMP omogoča učinkovitejše nagovarjanje ciljnih skupin pri oglaševanju
Kot so pojasnili pri iPromu je platforma iPROM Private DMP ena prvih oglaševalskotehnoloških rešitev (Ad-Tech) na evropskem trgu, ki omogoča oglaševalcem in blagovnim znamkam shranjevanje podatkov o svojih trženjskih aktivnostih. Hkrati pa omogoča oblikovanje ciljnih segmentov občinstva na podlagi vedenjskih vzorcev uporabnikov lastnih medijev. Prvoosebni podatki se lahko uporabljajo za ciljano nagovarjanje ciljnih skupin v digitalnih medijih in se varno shranjujejo v lastnem podatkovnem skladišču oglaševalca. Na tak način so zaščiteni pred dostopom tretjih oseb. Platforma iPROM Private DMP tako oglaševalcem in blagovnim znamkam omogoča, da potrošnikom zagotovijo višjo zaščito zasebnosti.
V sklopu platforme iPROM Private DMP so uporabljene tehnike umetne inteligence, ki omogočajo napovedovanje nakupnih namer uporabnikov. Blagovnim znamkam in oglaševalcem omogoča, da z metodo iskanja podobnih uporabnikov (look alike) na osnovi lastnih podatkov o občinstvih svojih digitalnih medijev določijo segmente ciljnega občinstva, ki so najbolj podobni tistim, ki so že izrazili zanimanje za določen izdelek ali storitev.
Kot primere podjetij, ki iPROM Private DMP že uporabljajo, pa so v podjetju navedli Volkswagen, BKS Bank, SKB banka, Assistance Coris, Hofer, Diners Club, Fraport Slovenija, Erste Card, Amer Sports, Sparkasse, Fox International, Hyundai, Unicredit Banka in Turkish Airlines.