Hisense je lansko leto končal rekordno. Glede na podatke inštituta za tržne raziskave AVC Revo se je Hisense decembra 2022 povzpel na 1. mesto glede na število odposlanih televizij. Po podatkih poročila o globalnem obsegu televizijskih pošiljk so decembra odposlali 2.326 milijonov TV-jev.
Hisense se je decembra prebil na 1. mesto po številu odposlanih televizij
V letu 2022 je Hisense globalno odposlal 24.419 milijonov televizij. Število odposlanih televizij praviloma razumemo kot število prodanih televizij, a ne nujno do končnega kupca. Z 12.06% tržnim deležem se je na globalni ravni Hisense v letu 2022 tako zavihtel na 2. mesto. Za 12.2% se je v lanskem letu povečalo število prekomorskih pošiljk. Še posebej je bilo povečanje količin zaznano v Evropi, na Japonskem in na trgih v razvoju.
Hisense je bil sponzor FIFA World Cup 2022
Hisense se je tako pohvalil, da so med svetovnim prvenstvom v nogometu 2022 (FIFA World Cup 2022), na katerem so bili tudi sponzor, promovirali slogan “Hisense TV, številka 1 na Kitajskem in številka 2 na svetu“. Glede na zadnje podatke, pa je s pomočjo športnega marketinga Hisense še okrepil tržno prepoznavnost.