Dan vplivnostnega marketinga 2023 bo potekal jutri, 16.2.2023 v Cineplexx Rudnik. V sklopu prvega Dne vplivnostnega marketinga bodo udeleženci lahko prisluhnili najnovejšim smernicam na področju vplivnostnega marketinga v svetu in Sloveniji. Predstavljene bodo dobre prakse na področju vplivnostnega marketinga. Svoje zgodbe pa bodo predstavili tudi zanimivi govorci. Več o dogodku TUKAJ.
Dan vplivnostnega marketinga 2023
Dogodek bo vodil Alen Podlesnik, prav vsa predavanja pa bodo omejena na 15 minut, da bo bistvo čimbolj strnjeno. Izjemi od tega bosta okrogli mizi, ki bosta na sporedu tik pred odmorom za kosilo in kot finale dogodka.
Otvoritveno predavanje bodo pripravili specializirane agencije za vplivnostni marketing Webfluential Global Group in theSalt. Tjaša Bogeljić (Slovenija), Lana Bedeković Rosandić (Hrvaška) in dr. Murray Legg (Južna Afrika) bodo govorili o evoluciji, revoluciji, rekonstrukciji in eksploziji vplivnostnega marketinga. Prav tako pa bodo kazali, kdo so »zvezdniki in zvezdnice« prihodnosti ter podali odgovor, zakaj je temu tako.
Številni primeri iz prakse bodo predstavili vplivneži, agencije in naročniki
Prvi sklop predavanj bo nadaljevala Branka Bizjak Zabukovec iz agencije Futura DDB, ki bo odgovorila na vprašanje »Kaj dela vplivneže vplivne?«. Juretu Laharnarju iz Buzzverse, se bo posvetil strategijam, ki jih je potrebno upoštevati. Ana Eterović iz agencije Faboola bo povedala, kaj so tiste stvari, ki jih je pri vplivnostnem marketingu dobro početi in tiste, ki jih nikakor ne smemo. Meta Celestina iz Pristopa, se bo dotaknila metrik, ki jih je treba pri vplivnostnem marketingu poznati. Za konec tega dela pa bo Anja Oman iz prve roke povedala, kako je s cenami pri vplivnostnem marketingu v letu 2023.
Po odmoru za kavo na oder prihaja Aljaž Peklaj (bold.group) s predavanjem Z Goričkega v Piran s skirojem. Iris Nuhanović iz Coolio! Hub bo povedala, kaj imajo skupnega Tinder, Coolio! Hub in BTC. Špela Cocej Minatti iz Argete in Nina Melink iz agencije Luna TBWA pa bosta pojasnili, zakaj Avstrijci, Nemci in Švedi zahtevajo Argeto. Kako je Beefeater REDical Park za en dan ugrabil slovenski Instagram bosta razkrili Sonja Vlašič iz Drom Agency in Eva Japelj iz Pernod Ricard. Kot zaključek sklopa bo sledila okrogla miza o Regulaciji dela z vplivneži, ki jo bo vodila Anja Hlača Ferjančič. Tamatike se bodo dotaknili: Ciril Komotar, Jasna Žaler Culiberg, Alja Fakin in Sara Sofija Lennasi.
Zadnji sklop bo pričel Gregor Memedović iz Next Group, ki bo odprl vprašanje Kako se skregati z vplivneži?. Marja Milič, ustvarjalka finančnega podkasta Money-How, bo spregovorila o vplivnežih v svetu financ (t. i. finfluenserjih) in o tem, kako uporabiti družbena omrežja za širjenje znanja o upravljanju denarja in pridobivanje klikov. Tudi ta sklop se bo zaključil z okroglo mizo. Tema te pa bo, Kdo izbira – vplivneži znamke ali znamke vplivneže?