V sklopu Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF 2023), ki bo letos potekal že 32. leto, je razglašena tudi oglaševalska osebnost leta. Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice, ki podeljuje nagrado Oglaševalska osebnost leta, je odločil, da nagrado prejme Aleš Muhič, direktor trženja Pro Plus. Nagrado pa mu bodo izročili 15. junija 2023 v sklopu zaključne prireditve 32. SOF festivala, ki bo potekal 14 in 15. junija v Avditoriju Portorož.
Aleš Muhič je Oglaševalska osebnost leta 2022
Nagrado Oglaševalska osebnost leta Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice podeljuje bodisi za izjemen dosežek na področju oglaševanja v preteklem letu, bodisi za kontinuiran prispevek k razvoju slovenske oglaševalske stroke v daljšem časovnem obdobju.
Aleš Muhič je pred več kot dvajsetimi leti pričel kot vodja trženja na Kanalu A. Po združitvi Kanala A s POP TV, ki se je zgodila leta 2000, pa se je preselil na Pro Plus. V obrazložitvi so zapisali, da se hitro prilagaja spremembam, novosti pa spretno izkorišča pri povezovanju televizijskega in digitalnega sveta. Zaradi dela njegove ekipe so trženjske rešitve Pro Plus učinkovite in hkrati kreativne. Prav zaradi tega pa na trgu televizijskega oglaševanje največkrat ustvarjajo trend. Zato s svojo ekipo trženjskih strokovnjakov pomaga sooblikovati in uspešno povezati oglaševalsko-agencijski svet z mediji preko mnogih inovativnih projektov, kar se odraža tudi pri prejetih domačih in mednarodnih nagradah.
Ob imenovanju pa je Aleš Muhič povedal:
Mediji in oglaševanje so bili vedno moja strast in po več kot dvajsetih letih lahko z gotovostjo trdim, da je to zame najbolj vznemirljivo in ustvarjalno področje za delo. Izjemno sem ponosen na številne projekte, pri katerih sem sodeloval, vsi pa so bili prilagojeni oglaševalskim potrebam naših poslovnih partnerjev. Osvojitev te nagrade ni le osebni dosežek; je dokaz trdega dela in predanosti naše ekipe ter dokaz, da smo zanesljiv partner in ustvarjalec priložnosti na slovenskem oglaševalskem trgu. V naši panogi je zaupanje vse. Zavedamo se, da gradnja trdnih partnerstev zahteva čas in trud ter da hitrih rešitev ni. Naš uspeh je timsko delo in dobro vemo, da so dosežki naših poslovnih partnerjev tudi naši. Pomembno vlogo pri delu ima naša medijska hiša, ki ustvarja najbolj priljubljene vsebine na slovenski televiziji. Čeprav sem navdušen nad to nagrado, me ta hkrati opominja na našo stalno zavezo, da bomo podpirali naše poslovne partnerje in jim ustvarjali nove priložnosti. To odgovornost jemljemo resno in si bomo še naprej prizadevali izpolnjevati njihove oglaševalske potrebe in presegati njihova pričakovanja.
Foto: SOF.si