Portorož, bolj natančno Avditorij Portorož, bo 14. in 15. junija 2023 ponovno združil oglaševalce, kreativce in vse s področja marketinga. Ta dva dneva bo namreč potekal že 32. Slovenski oglaševalski festival (SOF 2023). Futura DDB, ki zadnjih nekaj let pripravlja vizualno identiteto festivala, se je letos odločila za turkizno barvo ter kombinacijo vode in neba. Poleg tekmovalnega programa bo festival ponudil števila predavanja in okrogle mize.
SOF 2023 (32. Slovenski oglaševalski festival)
Kot so zapisali organizatorji, na letošnjem 32. SOF-u želijo med drugim poiskati odgovor na vprašanji, ali znamo kreativnost izkoristiti kot osnovno orodje za ustvarjanje presežkov, ki bo blagovnim znamkam pomagalo dolgoročno izstopati, in ali nas kreativnost lahko poveže v času, ko smo kot družba vse bolj razdeljeni.
Prvi dan bo ponudil predavanja:
- Mladi kreativci: generacija, ki bo spremenila vse, je že tukaj
- Trajnost in moč oglaševanja
- Neizogibna prihodnost digitala
- Kreativnost potrebuje omejitve in disciplino
- Biti inovativen na osnovi napačnih odločitev (innovate by doing the wrong thing)*
- Inteligentna uporaba umetne inteligence
- Tri milijarde gamerjev. en sam način, da jih prepričate. (3 billion gamers, one rule to embrace them all.)*
- Od gaminga do e-športa v Sloveniji: to niso igrice, to je enostavno posel!
Prvibo zaključil novinar Saša Jerković z alpsko smučarko, dvakratno svetovno prvakinjo Ilko Štuhec.
Drugi dan pa bo izgledal takole:
- Ali lahko ljudi naučimo kreativnosti? (can you teach creativity?)*
- Jugo šik
- Kreativec leta: umetna inteligenca
- Arogantnost, poštenost in altruizem – je čas, da se kreativci dokažejo?
- Amiselne inovacije v sozvočju z umetno inteligenco
- Ustvarjalno ’z njive na mizo’
- Personalizacija ni več prednost (personalization at scale)*
Drugi festivalni dan bodo zaključili z Zlato nočjo v sklopu katere bodo podelili nagrade Srebrni, Zlati in Veliki SOF v tekmovalnih sekcijah Enokalnalne in Večkanalne komunikacije ter Obrtna odličnost.
Podroben festivalski program lahko najete TUKAJ.