TM Roh, predsednik in direktor oddelka Mobile eXperience Business pri podjetju Samsung Electronics, je za Uporabno stran v krajšem intervjuju razkril nekaj podrobnosti o uspešnosti njihovih prepogljivih telefonov v Evropi in drugih trgih. Hkrati pa podal časovnico, ki so si jo zadali, da bo prepogljiva Samsung Galaxy Z serija postala zelo pomemben igralec.
Globalni trg se vedno bolj pomika v premium segment. Ali pričakujete, da bodo naslednja leta težja za Samsung? Kako nameravate konkurirati?
To je dobro vprašanje. Vidimo, da se na mnogih trgih, vključno z razvitimi trgi in tudi na nastajajočih trgih, zaznava opazno premikanje k premium segmentu. Torej vidimo, da se povpraševanje po premium izdelkih povečuje ali vsaj ostaja konstantno na posameznem trgu. Zato se nameravamo na razvitih trgih kot tudi v drugih državah osredotočiti na premium segment naprav. Kupcem Galaxy naprav bomo ponudili najboljšo dodano vrednost, kar kupci premium Galaxy naprav od nas tudi pričakujejo.
Se vam zdi, da prepogljivi telefoni pridobivajo na popularnosti v smislu prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke v primerjavi z vašo bolj tradicionalno serijo Galaxy S?
Ja, vsekakor pridobivajo na prodaji in prepoznavnosti. Smo v situaciji, kjer moramo nenehno slediti trendu in zagotavljanju najboljšega našim potrošnikom na globalnem trgu. Tako je bilo v preteklosti in bo tudi naprej.
Se zavedanje o prepogljivih telefonih razlikuje glede na regijo?
Rekel bi, da sta poslovna uspešnost in zavedanje različna glede na geografijo. Na nekaterih trgih, vključno s Korejo, sta poslovna uspešnost in zavedanje zdaj precej enaka kot pri seriji S. Na drugih trgih, kot je evropski trg ali nekateri drugi globalni trgi, pa morda še ne. Tako bomo morali poskusiti pripeljati zavedanje na raven serije Galaxy S in Note. Saj vidimo, da prepogljivi telefoni nenehno pridobivajo na prepoznavnosti in popularnosti. Njihova uporabnost med udeleženci namreč nenehno raste.
Kakšne cilje ste si zadali?
Torej ekosistem, ki ga zagotavljajo ponudniki storitev, se nenehno razvija in ta razvoj se, kot vidimo, pospešuje. Tako se veselim in sem prepričan, da bo do našega ciljnega leta 2025 prepogljiva kategorija igrala zelo pomembno vlogo in si zagotovila zelo močan položaj v premium liniji Samsung Mobile.