Spar Slovenija je v sklopu programa zbiranja točk zvestobe za izdelke Fresh ‘n Rebel v sodelovanju z oglaševalsko agencijo AV studio pripravil zanimivo interakcijsko kampanjo. V nakupovalnem središču Citypark so pred trgovino Interspar postavili Citylight vitrino z zaslonom in jo opremili z umetno inteligenco. Ta prepozna stil oblačenja osebe in temu prilagodi predvajanje glasbe.
Citylight vitrina deluje tako, da s pomočjo kamere in algoritmom strojnega učenja analizira sliko osebe. V 10 sekundah umetna inteligenca ustvari avatar, izpiše stil in prek zvočnika predvaja temu primerno glasbo. Sama aplikacija je varna, saj ne shranjuje fotografij ali drugih osebnih podatkov uporabnika. Lidija Rakuša, direktorica marketinga SPAR Slovenija je ob predstavitvi rešitve povedala:
Kot prvi trgovec v Sloveniji orjemo ledino na področju novih tehnologij in svojim kupcem prinašamo še nevidene sodobne izkušnje. Enako miselnost prinašamo tudi na naše police, saj je nizozemska znamka Fresh’n’Rebel prava osvežitev, tako za osebni stil kot tudi izkušnjo glasbe.
Gašper Štern, art direktor v oglaševalski agenciji AV studio pa je dodal:
Projekt je postavil umetno inteligenco na resničen test. Najprej smo se vprašali, če lahko prepozna nekaj tako človeškega, kot je stil. Prvi rezultati so bili spodbudni, z dodatnim strojnim učenjem pa je prepoznava osebnega stila postala precej točna. Enako je AI pozitivno presenetil tudi pri ilustraciji karakterjev za posamezen stil… Nekaj težav je sicer imel z izrisoma »gaserja« in »limke«, vendar smo mu pri tem prijazno pomagali na človeški način, pa je šlo.
Kako vse skupaj izgleda?
Do 20. avgusta 2023 lahko sami preizkusite, kako vse skupaj deluje. Lahko pa si ogledate tudi spodnji video.