Izbran produkt leta je največja globalna raziskava novosti izdelkov in storitev široke potrošnje na svetu, pa tudi v Sloveniji. Z letom 2024 pa bodo dvema obstoječima pečatoma dodali še dva in sicer za najbolj zaupanja vredno znamko ter izbrano trgovino leta.
Izbran produkt leta 2024 prinaša dva nova pečata
V dvanajsti ediciji raziskave med slovenskimi potrošniki, Izbran produkt leta, je prišlo do nadgradnje sodelovanja z družbo NielsenIQ. Izpopolnili so metodologijo za ocenjevanje produktov A-znamk in trgovskih blagovnih znamk ter uvedli povsem nova koncepta za izbor znamk. Rdeči pečat “Izbran produkt leta” in njegova bela različica, namenjena trgovskim znamkam, sta dobila družbo dveh novih pečatov. Ta dva sta namenjena usmerjanju potrošnikov k najkakovostnejšim izdelkom, storitvam, znamkam in trgovinam, izbranim na podlagi mnenja slovenskih potrošnikov. Novosti sta torej: »Izbrana znamka zaupanja leta« in »Izbrana trgovina leta«. Ključna novost v metodologiji je, da potrošniki zdaj preko aplikacije treetz sami testirajo izdelke v realnih nakupnih situacijah, kar predstavlja pomemben del skupne ocene.
Metodologija za izbor zaupanja vrednih znamk in trgovin je prav tako prenovljena. Pri tem izbor temelji na neodvisni raziskavi z nacionalno reprezentativnim vzorcem, ki jo vodi NielsenIQ. Ta upošteva mnenja potrošnikov glede lastnih vrednot in značilnosti znamk ter trgovin. Znamke in trgovine so izbrane na podlagi priporočil uporabnikov, zaupanja, privlačnosti, inovativnosti in družbene odgovornosti, kar odraža njihovo priljubljenost skozi oči potrošnikov.
Gregor Gorenc, direktor POY Adria in partner POY Worldwide je ob napovedi dveh novih pečatov povedal:
Naš cilj je vedno bil in bo, voditi kupce do najboljših izdelkov in storitev na posamičnem trgu. V naš ekosistem certificiranja dodajamo izjemno pomembna segmenta znamk in trgovin, ki zahtevata tudi drugače osmišljen način vrednotenja. V sodelovanju z NielsenIQ smo tako podjetjem in trgovinam ponudili izbor z izjemno metodologijo raziskave, ki poudarja njihove dinamike in zaupanje, ki jim ga priznavajo in dajejo kupci. Vse skupaj z namenom, da edini pravi odločevalci – kupci, izberejo in dajo prednost ter veljavo izbranim.
Donacija v sklad za pomoč pri obnovi po poplavah
Gregor Gorenc je ob tem dodal, da so letos sprejeli odločitev, da bodo 1% celotnih prihodkov podjetja namenili v sklad za pomoč pri obnovi po poplavah. S tem želijo prispevati k ublažitvi stiske prizadetih. Cilj te poteze je tudi vzpodbuditi druge male podjetnike in obrtnike k podobnim dejanjem ter postaviti primer, kako lahko skupnost, ki je odvisna od svojih kupcev in potrošnje, prispeva k hitrejšemu okrevanju.