Honor se je v Q3 2023 na Kitajskem vrnil na 1. mesto po tržnem deležu pametnih telefonov. To izhaja iz zadnjih Counterpoint, Canalys in IDC poročil. Kitajski trg je v Q3 2023 glede na Q3 2022 doživel 3% padec prodaje. To pomeni, da je boj za vsakega kupca še toliko bolj pomemben, saj se proda manj telefonov.
Honor v Q3 2023 na Kitajskem zopet 1. po tržnem deležu
Counterpoint je v poročilu izpostavil, da se Honor osredotoča na ponudbo cenovno dostopnejših izdelkov srednjega razreda s promocijskimi cenami za trgovce na drobno in potrošnike ter da se je ta strategija izkazala za učinkovito.
V Q3 2022 so imeli 17.2% tržni delež in po Vivo ter Oppo zasedali tretje mesto. V Q3 2023 pa so z 18.3% tržnim deležem na Kitajskem zasedli 1. mesto. Nato pa sledita Vivo in Oppo s precejšnjim padcem tržnega deleža. Največjo letno rast prodaje je sicer zabeležil Huawei, ki je tržni delež povečal za 3.8 % točke.
Honor pa višji tržni delež dosega predvsem na račun pametnih telefonov Honor X50 in Honor 90. Serija Honor X50 osredotočila na izboljšanje vzdržljivosti kot tistega osrednjega vodila, ki je pospešil prodajo v Q3. Hkrati pa je Honor resno nastopil tudi v kategoriji prepogljivih telefonov, vključno s telefonom Honor Magic Vs2. Pri IDC pa so izpostavili
Honor je po več kot enem letu znova na vrhu, saj so njegovi trije novi zložljivi modeli izboljšali svoj položaj v segmentu višjega razreda pod 600$.
Honor Magic V2 se je v Q3 2023 na Kitajskem med telefoni s prepogljivimi zasloni uvstil na 1. Mesto.
Vir: Counterpoint, Canalys in IDC