V času, ko se mnogi otroci in mladostniki soočajo s težavo dostopa do glasbenega izobraževanja in instrumentov, sta Zveza prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) in Skupina Žito z blagovno znamko Žito kruhi združila moči v prav posebni socialno-humanitarni kampanji. Pod sloganom “Naj zaigra dobrota iz srca” se zbirajo sredstva za podporo mladim talentom, ki se sicer ne bi mogli udeleževati glasbenih dejavnosti.
Pomen glasbene izobrazbe
Glasbena izobrazba igra ključno vlogo pri razvoju otrok in mladostnikov. Ne le, da spodbuja kreativnost in samozavest, ampak tudi krepi socialne veščine in čustveno inteligenco. Kampanja “Naj zaigra dobrota iz srca” se osredotoča na zagotavljanje teh možnosti tistim, ki si sicer ne bi mogli privoščiti glasbenega izobraževanja.
Podrobnosti kampanje
Med 2. in 30.11.2023 bo del sredstev od nakupa Žitovih kruhov namenjen projektu ZPMS “Glasbenik sem”. To vključuje tudi njihove najbolj prodajane vrste kruha kot so Ajdov kruh z orehi, Jelen in Hribovc. Potrošniki bodo tako s svojim vsakdanjim nakupom prispevajo k podpori mladih talentov.
Projekt “Glasbenik sem” ne pomaga le posameznikom, ampak prispeva k boljši prihodnosti celotne skupnosti. Z zagotavljanjem enakih možnosti za glasbeno izobrazbo in ustvarjanje, kampanja krepi socialno kohezijo in spodbuja mlade k aktivnemu sodelovanju v družbi.
Zaključek in Prihajajoči Dogodki
Kampanja bo dosegla vrhunec z glasbenim dogodkom v decembru. Ob zaključku bodo zbrana sredstva namreč predali mladim glasbenikom. Dogodek bo tako pripomogel tudi k povečanju ozaveščenosti o pomenu glasbene izobrazbe v življenju mladih.