Honor je praznično kampanjo posvetil neslišnim junakom. Razlog zanjo so bili rezultati raziskave v Evropi in želja povečati prepoznavnost neslišnih junakov v tem prazničnem času, saj je ravno v tem času njihov prispevek skupnosti v ospredju. Raziskava, ki jo je Honor izvedel, je pokazala, da 46% Evropejcev meni, da si neslišni junaki med prazniki zaslužijo več priznanja.
Honor Unsung Heroes praznična kampanja
V prazničnem času je Honor pripravil vseevropsko kampanjo Unsung Heroes s katero slavi nevidne junake in jim daje priznanje za vse, kar počnejo. Ne samo med prazniki, ampak tudi skozi vse leto. Ta božič tako spodbujajo vse, da delijo svoje zgodbe in prepoznajo nevidne junake, ki prispevajo veliko in v zameno zahtevajo tako malo.
Video oglas Honor Unsung Heroes
Globoko hvaležnost Evropejcev za nevidne junake
V sklopu raziskave, ki je bila povod za kampanjo, je sodelovalo 8.500 anketirancev iz Evrope. Med njimi jih skoraj polovica meni, da bi morali biti posamezniki, ki nesebično služijo skupnosti, v prazničnem času deležni večjega priznanja. Ti junaki prihajajo z vseh vidikov življenja, najbolj prepoznavne skupine pa so prostovoljci, zdravstveni delavci, negovalci in učitelji. Kar 59% vprašanih je odgovorilo, da imajo v krogu svojih najbližjih neslišanega junaka. Na vrhu seznama s 41% so mame, s 30% sledijo očetje.
Glede večje prepoznavnosti teh junakov so anketiranci kot najboljši način predlagali socialna omrežja (36%), z 26% pa sledi množično financiranje.