Na 8. marec, mednarodni dan žena, je Glovo postregel z nekaj zanimivimi podatki. Platforma za dostavo je razkrila, da so v letu 2023 na dan žena zabeležili, da so 22x več naročil cvetja, kot na običajen dan. Ta trend kaže na to, kako močno so Slovenci predani izkazovanju čustev in spoštovanja do žensk v svojem življenju z malimi pozornostmi, kot so šopki cvetja in bomboniere.
Mednarodni dan žena je v lanskem letu za Glovu prinesel kar 15x porast naročil v primerjavi s tipično sredo, pri čemer je cvetje predstavljalo polovico vseh naročil iz maloprodaje. Po podatkih Glova je dan žena, glede na število naročil cvetja preko platforme v Sloveniji, drugi največji praznik, tako za valentinovim.
Spreminjanje nakupovalnih navad se kaže tudi pri nakupu cvetja. Nekdaj dolge vrste v cvetličarnah na takšne praznike, so zamenjala enostavna spletna naročila, ki omogočajo dostavo daril neposredno na dom. Pri Glovo so razkrili, da je večina naročil cvetja prišla v dopoldanskih urah. Od tega je 65% naročil cvetja na dan žena bilo oddanih v Ljubljani in 18% v Mariboru. Eden od uporabnikov pa je za šopek rdečih vrtnic odštel 99€.
Med naročili pa ni zgolj cvetje
Podatki za lansko leto kažejo tudi, da so lani na dan žena zabeležili 21% porast naročil večerij. Najbolj priljubljeni so bili burgerji, pice in solate. Zanimivo je tudi, da so naročila palačink narasla za več kot 3x. Tor potrjuje stereotip o sladkosnednosti, medtem ko je kebab zabeležil 2,5x več naročil v primerjavi z običajno sredo.