Konec leta 2023 je Xiaomi zabeležil precejšno rast medletnih prihodkov. V Q4 2023 so namreč zabeležili 10.9% medletno rast prihodkov, saj so ti znašali 73,2 milijarde RMB (~9.5 mrd €). Xiaomijev prilagojeni čisti dobiček za leto 2023 se je povečal za 126,3 % na 19,3 milijarde RMB (~2.5 mrd €). Dobri rezultati družbe so predvsem rezultat dobre prodaje pametnih telefonov, saj globalni trg potrošniške elektronike še naprej kaže postopne znake okrevanja, je v sklopu razkritju poslovnih rezultatov povedal Lu Weibing, predsednik Xiaomi Group.
Rast v segmentu pametnih telefonov
Xiaomi je v segmentu pametnih telefonov dosegel precejšnjo rast. Globalne pošiljke pametnih telefonov so v letu 2023 dosegle približno 145,6 milijona enot. Pametni telefoni so ustvarili 157,5 mio RMB letnega prihodka in 14,6% bruto dobiček. Modeli višjega razreda pametnih telefonov so bili dobro sprejeti na trgu, pri čemer je Xiaomi ohranil 3. mesto na svetovni lestvici prodaje pametnih telefonov tri leta zapored. Globalne pošiljke pametnih telefonov Xiaomija so se v četrtem četrtletju povečale za 23% na 40,7 milijona enot v primerjavi z letom prej. Podatki raziskovalne družbe Canalys kažejo, da se je Xiaomi tako na svetovni ravni uvrstil na 3. mesto s tržnim deležem 13%.
Na Kitajskem, njihovem največjem trgu, so se pošiljke povečale za 12 % na 9,5 milijona enot. To je Xiaomi uvrstilo na peto mesto, prav tako s tržnim deležem 13%. Xiaomi je prodajo pospešil s prihodom premium serije Mi 14. Na Kitajskem so s prodajo pričeli že konec leta 2023. V prvem tednu po lansiranju v oktobru so prodali več kot 1 milijon enot.
Strategija “Človek × Avto × Dom” in pametni ekosistem
Xiaomi je leta 2023 odprl s prenovljeno korporativno strategijo “Človek × Avto × Dom”. Predstavili so svoj novi operacijski sistem Xiaomi HyperOS in predstavili avtomobil Xiaomi SU7, ki bo dodatno obogatil ekosistemski portfelj skupine.
Razvoj na področju IoT in izdelkov za življenjski slog
Xiaomi je dosegel rekordno visoke prihodke in bruto stopnjo dobička v segmentu IoT in izdelkov za življenjski slog, s prihodki v višini 80,1 milijarde RMB. Število povezanih naprav IoT na platformi AIoT je doseglo 73,97 milijona.
Uspehi na področju internetnih storitev
Xiaomi je v letu 2023 dosegel rekordne prihodke od internetnih storitev, ki so znašali 30,1 milijarde RMB, z bruto stopnjo dobička pri internetnih storitvah, ki je dosegla 74,2 %. Prihodki od internetnih storitev v tujini so se povečali za 24,1 %, kar predstavlja 28 % vseh prihodkov skupine od internetnih storitev.
Zavezanost vlaganju v temeljne tehnologije
V okviru svojih novih ciljev za obdobje 2020–2030 je Xiaomi zavezan k trajnostnim naložbam v ključne temeljne tehnologije. Stroški za raziskave in razvoj so v letu 2023 znašali 19,1 milijarde RMB, kar je za 19,2 % več kot leto prej. To poudarja Xiaomijevo predanost k postajanju vodilnega na področju globalnih vrhunskih tehnologij.