Podjetji Logix in Inter-Computer Group (IC) sta združili svoje sile in predstavili inovativno platformo Platinum Fusion. Ta korak predstavlja pomemben mejnik v razvoju obeh podjetij, ki cilja na opolnomočenje regionalnega potenciala za uspeh njunih strank.
Nova era za Logix
Direktor podjetja Logix, Beno Žigon, je na novinarski konferenci izpostavil, da z združitvijo vstopajo v novo obdobje podjetniške zgodovine. Poudaril je razvoj podjetja od ustanovitve pred osmimi leti do danes, ko štejejo 15 zaposlenih in ustvarjajo preko dveh milijonov evrov prihodka. Nova platforma predstavlja uresničitev njihove vizije in je plod trdega dela ter predanosti ekipe. Izrazil je tudi zahvalo podjetju Analitica, ki je bilo ključni partner od začetka, za njihov izjemen prispevek in deljenje tehničnega ter splošnega strokovnega znanja.
Združevanje moči z Inter-Computer Group
Logix začenja novo poglavje s podjetjem Inter-Computer Group (IC). Skupina IC pokriva številna področja informacijskih tehnologij, vključno z razvojem programske opreme, implementacijo sistemskih rešitev, upravljanjem infrastrukture in vzdrževanjem. Beno Žigon je ob tem poudaril, da bo Logix z vključitvijo v družino IC ohranil svojo unikatnost, obenem pa pridobil nove prednosti, kot so nova znanja, logistika, osebje in dostop do drugih virov.
Prednost združitve je tudi platinast IBM-ov status
Kot so izpostavili združitev podjetij prinaša številne prednosti. Informacijsko-komunikacijske tehnologije so ključne za današnjo družbo, a podjetja se soočajo z omejenimi viri in pomanjkanjem časa. Skupaj si Logix in IC postavljata ambiciozne cilje, da trg prepričata o svojih zmožnostih zagotavljanja kompleksnih IT rešitev po visokih standardih.
Logix se lahko pohvali, da je nedavno prejel prestižni platinast IBM-ov status poslovnega partnerja. Ta predstavlja najvišjo možno IBM-ov partnerski status, ki je dokaz visoke sposobnosti podjetja za zagotavljanje vrednostnih in transformativnih rešitev. Doseganje tega priznanja pomeni, da je Logix izpolnil stroge zahteve glede zadovoljstva strank, tehničnih in prodajnih certifikacij, prodajnih uspehov ter preverjenih referenc strank.