Malo je dogodkov, kjer so gostje lahko priča čarobnemu spajanju na prvi pogled nekompatibilnih elementov. Eden takšnih je bil dogodek, ki ga je Max Factor v Sloveniji pripravil ob predstavitvi najnovejše linije glosa 2000 Calorie Lip Glaze. Dogodek so namreč zaznamovali čokoladni pralineji Bon Bon Ateljeja, ter slaščice La Mousse Goose, ki so ustvarili edinstveno spajanje okusov in barv.
Sinergija sladkosti in stila
Nika Svetec iz Bon Bon Ateljeja in Lucija Vučak iz La Mousse Goose sta prav za to priložnost ustvarili pet pralinejev in štiri sladice, ki se podajo devetim odtenkom 2000 Calorie Lip Glaze-om. Tina Fabjan, vodja odnosov z javnostmi za Max Factor je povedala:
Vsaka slaščica ima svojo zgodbo in vsak odtenek bleščila za ustnice ima svoj karakter. Na ta način smo združili zgodbe 2000 Calorie Lip Glaze-ov z dvema ustvarjalkama, ki sta za izbrani dogodek pripravili devet sladkih okusov. Slaščice La Mousse Goose in pralineji Bon Bon Ateljeja v kombinaciji z bleščili predstavljajo neustavljivo kombinacijo za nasmeh na obrazu.
Nika Svetec iz Bon Bon Ateljeja je oblikovala pet edinstvenih okusov pralinejev, ki so se harmonično povezali z Max Factorjevimi glosi. Njene kreacije združujejo estetsko dovršenost in globoko osebno noto, kar odraža njeno željo po revoluciji v čokoladni industriji. Lucija Vučak iz La Mousse Goose pa je s svojimi slaščicami dogodku dodala novo dimenzijo. Njena predanost kakovosti, inovacijam in kompleksnosti izdelkov se kaže v štirih sladicah, ki so bile predstavljene ob tej priložnosti. Ustvarili nista le okusnih sladic, ampak vizualno privlačne kreacije, ki dopolnjuje estetiko Max Factorjevih glosov.
Ključne značilnosti 2000 Calorie Lip Glaze glosa
Glos Max Factor 2000 Calorie Lip Glaze ponuja novo dimenzijo v svetu glosov za ustnice. Inovativna formula omogoča enostavno nanašanje in takojšen učinek polnosti. Poleg estetskega učinka glos zagotavlja negovalne lastnosti z vlažilno vegansko formulo, ki vsebuje hialuronsko kislino in skvalan. 2000 Calorie Lip Glaze je obogateno z vonjem po vaniliji in mleku. Na voljo pa je v devetih različnih odtenkih.
Max Factor je tako v sodelovanju z Bon Bon Ateljejem in La Mousse Goose dokazal, da lepota in okus hodita z roko v roki, ustvarjata edinstvene zgodbe in izkušnje.