33. Slovenski oglaševalski festival bo že tradicionalno postregel z dvema dnevoma predavanj in se zaključil z Zlato nočjo. Ta bo poleg zaključka festivala postregla tudi s podelitvijo nagrad. Nosilca dveh sta sicer že znana. Andrej Krajner je Oglaševalska osebnost leta 2023, A1 Slovenija pa je Oglaševalec leta 2023.
Kaj ponuja program letošnjega SOF-a?
Slovenski oglaševalski festival 2024 bo potekal v četrtek, 6.6.2024 in petek, 7.6.2024. Prvi dan bodo začeli finalisti natečaja Mladi kreativci 2024. Program bo nadaljeval kreativni strateg iz Velike Britanije, Tom Hidvégi s predavanjem Dekodiranje za uspešno snovanje blagovnih znamk. Dogajanje se bo nadaljevalo z »Zmagovalnim Pristopom« in »Označeno kot nepričakovano: Prehitite najuspešnejše«. Tik pred kosilom pa sledi še predavanje z naslovom »Prihodnost slovenskih medijev v digitalnem okolju«. Spregovorili bodo direktor IAB Slovenija, Zoran Savin, direktor Styria Media International, Miro Mauhar, direktorica časopisne hiše Delo, Nataša Luša ter izvršni direktor Adria Media Ljubljana, Aleš Cipot.
Popoldanski del prvega dne bo nadaljeval Mastercard s podkastom navdiha. Borut Pahor bo kot voditelj podkasta na SOF-u prvič v živo pred občinstvom gostil legendo smučarskih skokov, Petra Prevca. Pred zaključnim praznovanjem 30 let delovanja Slovenske oglaševalske zbornice pa bo spregovoril Jamie Cookie, višji podpredsednik skupine in generalni direktor Warner Brothers Discovery za srednjo in vzhodno Evropo. Naslov predavanja bo »Vojna pretočnih storitev še ni končana …« Razkril bo namreč kako WBD načrtuje, da bo v prihodnjih 3-5 letih postal eden od treh vodilnih ponudnikov pretočnih storitev.
Petkovo dogajanje bo med drugim prineslo predavanje Jake Repanška, predsednika Oglaševalskega razsodišča, ki bo spregovoril o prenovi oglaševalskega kodeksa in kako ta spreminja igro oglaševanja. Takoj za njim bo moč prisluhniti prednostim umetne inteligence in kako se zaradi tega spreminjajo tržne strategije. Popoldanski del bo v sklopu predavanja »Trajnost (z integriteto) kot nov mainstream blagovnih znamk« postregel v pogovoru v katerem bo Mojca Markizeti, strokovnjakinja za trajnostne strategije in inovacije ter ustanoviteljica Improve X Advisory gostila Mateo Benedetti, direktorico in ustanoviteljico Benedetti Life in Niko Veger, trajnostno blogerko. Za zaključek dneva pa seveda sledi Zlata noč s podelitvijo nagrad.
Na SOF 2024 prijavljenih več del
Tudi glede prijavljenih del je znanih nekaj podrobnosti. Uroš Goričan, predsednik sveta tekmovalnega programa SOF je razkril, da je letos za skoraj 40 % več prijavljenih del v skupini Digitalno, znotraj te skupine pa je po prijavah najmočnejša kategorija Sodelovanje z vplivneži. Polovico več prijavljenih del kot lani je v skupini Oznamčene vsebine, za tretjino več pa je prijav v skupini Izkušnja znamke. Znani so tudi že finalisti 33. SOF-a, ki si jih lahko ogledate TUKAJ.