eHrana se je poslovila leta 2021, ko je slovenskega ponudnika dostave hrane kupil španski Glovo. Ker pa se je Glovo precej nepričakovano z 10. majem 2024 zapustil Slovenijo, je kot edini ponudnik dostave hrane v Sloveniji ostal Wolt. Da ne bi ostali pri monopolu, je Matic Šubic od Glova odkupil eHrano, ki je v juniju 2024 tudi zaživela. Ključna razlika od »stare« eHrane pa je ta, da vsaj na začetku ne bodo imeli svoje dostavne flote, ampak bodo služili kot posrednik naročil restavracij z lastno dostavo. Seveda pa bodo še naprej sprejemali študentske bone. Že zdaj je eHrana največji ponudnik dostave na študentske bone.
eHrana je nazaj tudi zato, ker so si jo želeli gostinci
Matic Šubic je na novinarski konferenci razkril nekaj podrobnosti o preporodu eHrane. Matic je bil poleg, ko je eHrana rasla, prav tako je bil tudi del ekipe, ki je vodila eHrano in Glovo. Zdaj pa je z lastnimi prihranki odkupil blagovno znamko eHrana in jo ponovno vrnil na tržišče. Čeprav je blagovna znamka že dobro poznana, pa z njo upravlja mlado podjetje. Matic Šubic je tako povedal:
Ob zaprtju Glova sem od gostincev, uporabnikov, (nekdanjih) zaposlenih in prijateljev prejel ogromno telefonskih klicev s pozivi o vrnitvi ehrane na trg. To je bil glavni razlog, da sem se odločil za odkup blagovne znamke in ponoven zagon nekoč med uporabniki priljubljene in cenjene lokalne storitve.
Pri eHrani stavijo na pravične dolgoročne pogoje sodelovanja z gostinci
Matic Šubic je še izpostavil, da veliko priložnost vidijo v prilagajanju spletne in mobilne aplikacije potrebam lokalnih gostincev in uporabnikov. Poleg spletne strani ehrana.si, sta že dostopni tudi mobilni različici za Android OS in Apple iOS. V kratkem obljubljajo tudi nadgradnje, med katerimi bo tudi sledenje postopka dostave.
Te funkcionalnosti pri tisti prvotni eHrani, niti kasneje pri ponudniku Glovo za dostave, ki jih je restavracija izvajala sama, niso ponujali. To je ena od funkcionalnosti, ki vsaj na prvo oko manjka v primerjavi s trenutno konkurenco na trgu. Druga podrobnost, ki jo je Šubic izpostavil pa je, da bodo skrbeli za nizke cene dostave ob sočasni skrbi za pravične dolgoročne pogoje sodelovanja z gostinci ter ponudili največjo pokritost dostave hrane v Sloveniji.
eHrana trenutno brez lastne flote dostavljalcev
Trenutno je v eHrani aktivnih več kot 70 restavracij, po besedah Šubica, pa imajo potrjenih že okoli 100. Do konca leta pričakujejo 100.000 registriranih uporabnikov, več tisoč naročil dnevno in več kot 120 vključenih restavracij v storitev eHrana. O tem, da eHrana trenutno sloni na posredovanju naročil restavracij in lokalov z lastno dostavo, pa je novi lastnik povedal:
Svoje dostavne flote zaenkrat ne bomo gradili. Naslednji koraki bodo odvisni od uspešnosti poslovanja in se bodo prilagajali situaciji. To je poslovni model, ki ga je ehrana uporabljala že od leta 2011 dalje in za katerega vemo, da preverjeno deluje. Prav tako pa prilagajamo aplikacijo najboljši uporabniški izkušnji, kjer upoštevamo mnenja tako gostincev kot uporabnikov.
eHrana in študentski boni
Že zdaj je eHrana največji ponudnik dostave hrane na študentske bone. Matic Šubic pravi, da brez študentov ni eHrane, saj je eHrana tudi tako nastala. Študentom je tako raznolika ponudba študentske prehrane na voljo tudi z dostavo. Slednja je bila po odhodu Glova precej omejena. Pri eHrani pa napovedujejo tudi največjo pokritost s ponudbo po Sloveniji, vključno s podeželjem.