A1 Slovenija je konec lanskega leta vsem svojim mobilnim naročnikom ponudil brezplačno turistično zavarovanje. Zdaj pa so predstavili njegovo nadgradnjo, ki sliši na ime Pametno turistično zavarovanje. Za razliko od klasičnih zavarovanj, ko moramo vnaprej povedati, kdaj bi želeli, da je to aktivno, so zavarovanja pri A1 Slovenija drugačna, lahko bi rekli pametna. Zavarovanje se namreč samodejno aktivira ob izstopu iz Slovenije in izklopi ob povratku v domače omrežje.
Kaj krije Pametno turistično zavarovanje pri A1 Slovenija?
V sklopu Pametnega turističnega zavarovanje uporabniki A1 Slovenija imajo uporabniki krite zdravstvene storitve v tujini. To pa vključuje kritje zdravstvenih storitev v tujini, vključno z iskanjem, reševanjem in prevozom. Prav tako je krit tudi prevoz in nastanitev spremljevalne osebe v tujini. Poleg tega nudi tudi nujno 24/7 pomoč pri zdravstvenih težavah in kritje dodatnih stroškov nastanitev v primeru odpovedi leta. Ker pa gre za nadgradnjo že poznanega brezplačnega zavarovanja, so seveda vključena tudi vsa kritja, ki so del tega zavarovanja. Del tega zavarovanja je so npr. kriti kraja ali izguba prtljage in osebnih dokumentov, storitve ob izgubi ali kraji telefona in škodo za primere osebne odgovornosti v višini do 50.000€. A1 Slovenija zavarovanje svojim naročnikom, tako tisto brezplačno, kot to novo plačljivo, ponuja prek LAMIE Insurtech Group iz Avstrije.
Kako vse skupaj deluje?
Osnovno turistično zavarovanje je za naročnike mobilnih paketov A1 Slovenija brezplačno. Aktivira se, ko se mobilni telefon poveže z omrežjem tujega operaterja. Aktivacija Pametnega turističnega zavarovanja je zato najlažja takrat, ko uporabnik prejme SMS o aktivaciji brezplačnega Osnovnega turističnega zavarovanja. Poleg je namreč je namreč možnost enostavne nadgradnje na Pametno turistično zavarovanje s ključno besedo v poslanem SMS-u. Po odgovoru na SMS s ključno besedo prejme povezavo za aktivacijo zavarovanja.
Na voljo pa sta še dve drugi opciji. Začetek aktivacije Pametnega turističnega zavarovanja je možno sprožiti v poslovalnicah A1 Slovenija. Druga možnost pa je v aplikaciji Moj A1 pod zavihkom Opcije.
Cena in višina kritja
Pametno turistično zavarovanje je razdeljeno na dva tipa Individualno in Družinsko. Cena za individualno je 1,79€ na osebo na dan. Pri družinskem zavarovanju pa je cena 3,59€ na dan in vključuje do dve odrasli osebi in štiri otroke. V času promocije, ki traja do 30.9.2024 so prvi trije dnevi zavarovanja za nove uporabnike brezplačni. Hkrati pa je dobro vedeti tudi, da je zavarovanje po 45 plačljivih dnevih v letu brezplačno. To pomeni, da v letu za Individualno premijo uporabnik plača največ 80,55€, za Družinsko pa največ 161,55€.
Pri zavarovanju prtljage je posameznik zavarovan do višina 500€, družina do 800€. Pri izgubljenih/ukradenih dokumentih je zavarovanje do višine 150€, družina do 250€. Osebna odgovornost v prometu (osebna poškodba, škoda na lastnini) je zavarovana do višine 50.000€. Dodatni stroški nastanitve ob odpovedi leta pa so zavarovani do višine 100€ pri posamezniku in do 300€ pri družini.
Kako uporabnik nato uveljavlja zavarovanje v primeru škodnega dogodka?
Uveljavitev zavarovanja poteka tako, da uporabnik obvesti službo za pomoč strankam Lamie preko njihovega spletnega portala za škodne zahtevke ali pokliče na telefonsko številko 080 3941 (brezplačno znotraj Slovenije) ali +386 59 69 77 77 (mednarodni klici). Zahtevek mora uporabnik prijaviti brez odlašanja in najkasneje v 30 dneh od nastanka zavarovalnega primera. V primeru, da je škodni dogodek posledica kaznivega dejanja, mora biti dogodek prijavljen pristojnim varnostnim organom (npr. policiji) najkasneje v 48 urah.