Ljubljanski maraton, največja tekaška prireditev v Jugovzhodni Evropi, je ima od letos novega generalnega sponzorja. To je postala banka NLB. Novo partnerstvo bo trajalo naslednja štiri leta, od 2024 do 2027. V tem času se bo maraton imenoval NLB Ljubljanski maraton.
Povezanost športa in Skupnosti
Kot so v sporočilu pojasnili organizatorji, bo NLB Ljubljanski maraton še naprej spodbujal športni način življenja in vrednote, kot so inkluzija, sprejemanje različnosti ter ohranjanje zdravja. Dogodek si prizadeva združevati ljudi različnih ozadij in starosti, obenem pa spodbuja preventivne aktivnosti za zdravje.
Barbara Železnik, direktorica Društva Timing Ljubljana, poudarja pomembnost partnerstva z NLB:
Partnerstvo nam bo omogočilo izboljšanje tekaške izkušnje, stalno rast števila udeležencev in ohranjanje ugleda prireditve.
Predsednik uprave NLB, Blaž Brodnjak, pa je poudaril pomen športa za družbo:
Šport ima neverjetno povezovalno vlogo in ključno prispeva k zdravju družbe. Ponosni smo, da lahko podpiramo največjo tekaško prireditev v regiji, ki odraža vrednote vztrajnosti, discipline in samozavesti.
Rast števila udeležencev na NLB Ljubljanskem maratonu
Na dan podpisa novega partnerstva z NLB je število prijavljenih tekačev na NLB Ljubljanski maraton preseglo 7.000, kar je 1.500 več kot lani na isti dan. Še posebej je opazno povečanje števila prijav na maratonski razdalji. Tako da se organizatorji nadejajo rekordne udeležbe. Analiza zadovoljstva tekačev pa je pokazala, da je Ljubljanski maraton lani uspešno premostil vplive pandemije in dosegel rekordno število tujih tekačev v zadnjih 27 letih.