Družba Xiaomi Corporation je predstavila finančne rezultate za Q2 2024. Ti kažejo rast skupnih prihodkov in dobička, kar je predvsem zasluga dobre prodaje njihovih pametnih telefonov. To poročilo pa je zanimivo tudi zato, ker prvič vključuje prodajne podatke za njihov električni avtomobil Xiaomi SU7. Od aprila 2024, ko je avtomobil na voljo, so jih prodali 27.307.
Xiaomi z dobro prodajo pametnih telefonov do rasti prihodkov in dobička
Prihodki od prodaje pametnih telefonov so med aprilom in junijem znašali 46,5 milijarde CNY (~5,98 milijarde EUR), kar je 27 več kot v enakem obdobju lani (Q2 2023). Xiaomi je v tem obdobju prodal 42,2 milijona enot. To vključuje tako telefone znamke Xiaomi kot podznamki Redmi in Poco.
V segmentu premium pametnih telefonov, to vključuje modele, ki na Kitajskem stanejo več kot 3.000 CNY (386 EUR), so pošiljke predstavljale 22,1% vseh prodanih naprav. Tudi tukaj gre za boljše rezultate kot v lanskem letu. To je tudi segment pri katerem kar nekaj modelov ni globalno dostopnih ampak so na voljo zgolj na Kitajskem domačem trgu. Med njimi sta npr. Xiaomi 14 Pro in Xiaomi Mix Fold 3.
Xiaomi ostaja 3. največji igralec na trgu pametnih telefonov
Poročilo razkriva tudi, da je Xiaomi že 16. četrtletje zapored tretje največje podjetje na svetu v segmentu pametnih telefonov. Torej, takoj za družbama Samsung in Apple. So pa na nekaterih trgih tudi drugi. Xiaomi tako v regijah Latinske Amerike in Bližnjega vzhoda z 18,6% oz. 21,2 % tržnim deležem zaseda drugo mesto.
Skupno število uporabnikov v ekosistemu Xiaomi je zdaj doseglo 676 milijonov, kar predstavlja 11,5% letno rast. Zanimiv pa je podatek, da je na Kitajskem 164 mio uporabnikov oz. da so trije od štirih uporabnikov izven domačega trga.
Do konca leta 120.000 Xiaomi SU7 avtomobilov
Med klicem z mediji po objavi finančnih rezultatov je ustanovitelj in predsednik Xiaomija, Lu Weibing, razkril, da je podjetje na dobri poti, da do konca leta 2024 dostavi 120.000 avtomobilov, pri čemer tovarne zdaj delajo v dveh izmenah, da bi zadostile povpraševanju.
Xiaomi je iz poslovanja s pametnimi električnimi vozili poročal o prihodkih v višini 6,4 milijarde CNY (828 milijonov EUR), vendar to področje še vedno posluje z izgubo, ki znaša 1,8 milijarde CNY (231,84 milijona EUR). Kljub temu se s povečanjem naročil pričakuje, da se bo dobičkonosnost avtomobilskega poslovanja sčasoma izboljšala.