IDC je razkril podatke o tržnih deležih nosljivih naprav v drugem četrtletju letošnjega leta (Q2 2024). Podatki razkrivajo, da je Huawei na prvem mestu že drugo četrtletje zapored po številu odposlanih nosljivih naprav na globalnem trgu. Huawei je glede na Q2 2023 (YoY) dosegel izjemno 42.1% rast in z 8.9 mio odposlanimi napravami dosega 20.3% tržni delež.
Huawei vodilni tako globalno kot na Kitajskem
Iz podatkov, ki jih je ponudil IDC, je moč razbrati, da je Kitajska največji trg nosljivih naprav. Od 43.7 mio skupnih nosljivih naprav v Q2 2024, so jih na Kitajsko odposlali 15.5 mio. Tukaj je Huawei s 6.0 mio odposlanimi nosljivimi napravami dosegel kar 38.4% tržni delež. Glede na Q2 2023 (YoY) pa je dosegel 36.6% rast. Huawei je sicer za 19. september 2024 napovedal prihod nove Huawei Watch GT 5 serije ter nove Huawei Watch Ultimate ure. To bi jim posledično lahko zagotovilo dobre rezultate tudi v drugi polovici leta 2024.
Pri primejravi sta pomembni še dve podrobnosti. Globalni trg nosljivih naprav se je glede na Q2 2023 v Q2 2024 zmanjšal za 0.7%. Na Kitajskem pa povečal za 10.9%.
Drugi je Xiaomi, tretji pa Apple
Po številu odposlanih naprav na globalni ravni je drugo mesto v Q2 2024 zasedel Xiaomi. Odposlal je 5.9 mio naprav in tako dosegel 13.5% tržni delež. Za rast je bila ključna predvsem vstopna Redmi linija. Hkrati pa so se dobro obnesle tudi premium naprave kot sta uri Xiaomi Watch S3 in Xiaomi Watch 2. Tik za Xiaomijem je Apple s 5.7 mio odposlanimi napravami in 13.1% tržnim deležem. Nato pa s 3.3 mio in 7.6% deležem sledi Samsung.
Tudi na Kitajskem je drugo mesto zasedel Xiaomi. Tukaj celo z večjim tržnim deležem (18.8%). Tretji je BBK, ki mu tesno sledi (18.4%). Na globalni ravni je BBK šele peti in ima 6.6%, a pri tem je potrebno upoštevati dejstvo, da je praktično edini prodajni trg Kitajska, v katero so v Q2 2024 odposlali 2.9 mio naprav.