Samsung z inovativnim 3D oglasom za Galaxy Z Flip6, ki je z motoriziranim odpiranjem in zapiranjem ponudil unikatno doživetje
Samsung Slovenija je prihod novega preklopnega telefona Galaxy Z Flip6 pospremil s prav posebno, tehnološko podkovano oglaševalsko kampanjo. V ospredje letošnje predstavitvene kampanje so postavili unikatno doživetje, ki ga lahko ponudi le prepogljiv telefon. Po Sloveniji so namreč namestili interaktivni 3D oglasi, ki v živo simulirajo delovanje prepogljivega telefona. Mimoidoči so tako lahko sami izkusili delovanje prepogibanje naprave.
Samsung z inovativnim 3D oglasom za Galaxy Z Flip6, ki je z motoriziranim odpiranjem in zapiranjem ponudil unikatno doživetje
Inovativna povezava med funkcionalnostjo telefona Samsung Galaxy Z Flip6 in oglaševanjem
Galaxy Z Flip6 prinaša veliko več kot samo kamero. Njegova fleksibilna zasnova omogoča zajemanje vsebin iz povsem novih perspektiv, funkcionalnost umetne inteligence pa še dodatno olajša vsakodnevno uporabo. Oglasna kampanja je zasnovana z mislijo, da predstavlja napravo, kjer funkcionalnost in drznost hodita z roko v roki. Tomaž Semič, direktor marketinga za Slovenijo v podjetju Samsung Electronics je izpostavil, da so z letošnjo kampanjo želeli preseči vse pretekle projekte. Hkrati pa je poudaril:
Galaxy Z Flip6 je sopomenka za prilagodljivost, zato smo to prilagodljivost želeli prenesti tudi na naše oglaševanje. Medtem ko smo lansko leto ustvarili močno kampanjo z edinstveno fiksno ekstenzijo, smo letos želeli iti korak dlje. S tem projektom smo želeli preseči vse, kar smo do sedaj ustvarili, in našo prejšnjo fiksno ekstenzijo nadgradili z dinamičnim elementom, ki posnema odpiranje in zapiranje telefona.
Tilen Kraševec Debeljak, iz medijske agencije Starcom, ki je bil vodja projekta, je povedal:
Ideja za dinamični 3D oglas se je rodila iz želje, da bi zunanje oglaševanje v Sloveniji premaknili na višjo raven. Želeli smo ustvariti nekaj, kar bi neposredno povezalo funkcionalnost telefona z oglaševalskim medijem. Prepogljivost Galaxy Z Flip6 se mi je zdela idealna priložnost za nekaj novega in drugačnega.
Video prikaz odpiranja Galaxy Z Flip6 telefona na billboardu
Samsung Slovenija kot prvi v Evropi z motoriziranim Galaxy Z Flip modelom
Dejstvo, da je bila oglasna kampanja za Galaxy Z Flip6 res nekaj posebnega, je dejstvo, da so bili s takšnim oglasom prvi v Evropi. Tilen Kraševec Debeljak je povedal, da je bil Samsung Slovenija prvi, ki je izvedel motorizirano ekstenzijo modela Galaxy Z Flip v Evropi. Sama vizualna zasnova oglasa je bila razvita v sodelovanju z agencijo Leo Burnett ter družbama Europlakat in Dalto. Slednji sta poskrbeli, da je 3D ekstenzija telefona Galaxy Z Flip6 dobila tisto pravo in delujočo funkcionalnost odpiranja in zapiranja. Tilen Debeljak je ob koncu dodal še:
Ta projekt je bil velik izziv, a hkrati priložnost, da dokažemo, kaj lahko dosežemo, ko tehnologijo združimo z ustvarjalnostjo.
Telefon Samsung Galaxy Z Flip6 tako ni bil zgolj nov telefon, temveč tudi primer inovativnega tržnega pristopa, ki vzbuja zanimanje in omogoča neposredno povezavo med izdelkom in uporabniki.
Z nadaljevanjem uporabe te strani, se strinjate z uporabo piškotkov. .
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.