Samsung Slovenija je prihod novega preklopnega telefona Galaxy Z Flip6 pospremil s prav posebno, tehnološko podkovano oglaševalsko kampanjo. V ospredje letošnje predstavitvene kampanje so postavili unikatno doživetje, ki ga lahko ponudi le prepogljiv telefon. Po Sloveniji so namreč namestili interaktivni 3D oglasi, ki v živo simulirajo delovanje prepogljivega telefona. Mimoidoči so tako lahko sami izkusili delovanje prepogibanje naprave.
Inovativna povezava med funkcionalnostjo telefona Samsung Galaxy Z Flip6 in oglaševanjem
Galaxy Z Flip6 prinaša veliko več kot samo kamero. Njegova fleksibilna zasnova omogoča zajemanje vsebin iz povsem novih perspektiv, funkcionalnost umetne inteligence pa še dodatno olajša vsakodnevno uporabo. Oglasna kampanja je zasnovana z mislijo, da predstavlja napravo, kjer funkcionalnost in drznost hodita z roko v roki. Tomaž Semič, direktor marketinga za Slovenijo v podjetju Samsung Electronics je izpostavil, da so z letošnjo kampanjo želeli preseči vse pretekle projekte. Hkrati pa je poudaril:
Galaxy Z Flip6 je sopomenka za prilagodljivost, zato smo to prilagodljivost želeli prenesti tudi na naše
oglaševanje. Medtem ko smo lansko leto ustvarili močno kampanjo z edinstveno fiksno ekstenzijo, smo letos želeli iti korak dlje. S tem projektom smo želeli preseči vse, kar smo do sedaj ustvarili, in
našo prejšnjo fiksno ekstenzijo nadgradili z dinamičnim elementom, ki posnema odpiranje in zapiranje telefona.
Tilen Kraševec Debeljak, iz medijske agencije Starcom, ki je bil vodja projekta, je povedal:
Ideja za dinamični 3D oglas se je rodila iz želje, da bi zunanje oglaševanje v Sloveniji premaknili na višjo raven. Želeli smo ustvariti nekaj, kar bi neposredno povezalo funkcionalnost telefona z oglaševalskim medijem. Prepogljivost Galaxy Z Flip6 se mi je zdela idealna priložnost za nekaj novega in drugačnega.
Video prikaz odpiranja Galaxy Z Flip6 telefona na billboardu
Samsung Slovenija kot prvi v Evropi z motoriziranim Galaxy Z Flip modelom
Dejstvo, da je bila oglasna kampanja za Galaxy Z Flip6 res nekaj posebnega, je dejstvo, da so bili s takšnim oglasom prvi v Evropi. Tilen Kraševec Debeljak je povedal, da je bil Samsung Slovenija prvi, ki je izvedel motorizirano ekstenzijo modela Galaxy Z Flip v Evropi. Sama vizualna zasnova oglasa je bila razvita v sodelovanju z agencijo Leo Burnett ter družbama Europlakat in Dalto. Slednji sta poskrbeli, da je 3D ekstenzija telefona Galaxy Z Flip6 dobila tisto pravo in delujočo funkcionalnost odpiranja in zapiranja. Tilen Debeljak je ob koncu dodal še:
Ta projekt je bil velik izziv, a hkrati priložnost, da dokažemo, kaj lahko dosežemo, ko tehnologijo združimo z ustvarjalnostjo.
Telefon Samsung Galaxy Z Flip6 tako ni bil zgolj nov telefon, temveč tudi primer inovativnega tržnega pristopa, ki vzbuja zanimanje in omogoča neposredno povezavo med izdelkom in uporabniki.