NLB Kontaktni center letos praznuje okrogli jubilej, pravzaprav že tretjega. Leta 1994 je NLB kot prva banka v Sloveniji predstavila telefonsko banko Teledom. Ta je strankam omogočila, da iz udobja doma urejajo svoje bančne posle. Pionirski korak je skozi leta rasel in se razvil v sodobni NLB Kontaktni center, ki zdaj praznuje 30 let delovanja.
Teledom – pionirska rešitev v slovenskem bančništvu
V začetku 90. let je bila uporaba telefonskih bank običajna predvsem v zahodnem svetu. V Sloveniji pa stranke te možnosti še niso imele. NLB je s Teledomom, ki je bil uveden novembra 1994, kot prvi prinesel to napredno storitev v slovenski bančni prostor. Stranke so novost hitro sprejele in že po nekaj mesecih je Teledom dnevno prejel povprečno 80 klicev. Sprva so bile najbolj priljubljene storitve plačevanje položnic in prenosi sredstev med računi. Do leta 2000 je Teledom štel že več kot 50.000 uporabnikov. NLB Teledom so z razvojem tehnologije nadomestile bolj napredne rešitve, predvsem NLB Klik, zato se je storitev 1. novembra 2023 poslovila.
Razvoj v sodoben NLB Kontaktni center
NLB Kontaktni center se je skozi leta spreminjal in prilagajal potrebam strank. Leta 2017 so tako uvedli storitev NLB Video klic, ki omogoča dostop do bančnih storitev prek spleta in mobilne aplikacije 24/7. Prek video klica lahko stranke poleg vsakodnevnih bančnih poslov najamejo tudi osebni kredit, izredni limit, sklenejo zavarovanje ali naročijo dodatno kreditno kartico.
NLB Kontaktni center je danes prava virtualna banka, ki vsako leto izvede več kot 1,3 milijonov kontaktov s strankami preko različnih komunikacijskih kanalov. Poleg pomoči in podpore strankam je center prevzel tudi pomembno prodajno vlogo in tako postaja ključen del poslovanja NLB.
Kakšna je prihodnost NLB Kontaktnega centra?
Mirella Miškić, direktorica NLB Kontaktnega centra je spregovorila o prihodnosti centra:
Naša zgodovina je trden temelj, na katerem gradimo prihodnost. Naš cilj je biti tam, kjer nas stranke potrebujejo, in to 24 ur na dan, vse dni v tednu. Zaupanje naših komitentov je ključna vrednota, ki nas vodi v prihodnost, kjer bomo s pomočjo novih tehnologij in znanj še naprej ponujali visoko kakovostne storitve, prilagojene individualnim potrebam strank.