Letalski prevoznik Air France prav danes, 15. novembra 2024 obeležuje 20 let redne povezave med ljubljanskim letališčem in Parizom. S to povezavo, ki deluje neprekinjeno od leta 2004, omogoča slovenskim potnikom dostop do svetovnih destinacij, hkrati pa odpira vrata tujim obiskovalcem za raziskovanje Slovenije.
Air France, ki je bil ustanovljen pred več kot 90 leti, je v zadnjih dveh desetletjih med Ljubljano in pariškim letališčem Charles de Gaulle prepeljal več kot milijon potnikov. V letošnjem zimskem voznem redu iz Ljubljane leti enkrat dnevno, v poletnem pa do desetkrat tedensko. To kaže na priljubljenost Pariza kot destinacije in letališča Charles de Gaulle kot prestopnega letališča.
Dvajsetletno partnerstvo kot simbol zaupanja
Ob pomembnem jubileju je regijska direktorica prodaje skupine Air France – KLM, Ildiko Mc Partlin-Kiss, poudarila pomen tega dosežka:
V izjemno zadovoljstvo mi je, da je Air France že 20 let redno prisoten na slovenskem trgu in da uživa veliko zaupanje med slovenskimi in tujimi potniki. Letalska povezava med Ljubljano in Parizom omogoča kratke pobege v mesto luči ter dostop do široke mreže destinacij po svetu.
Partnerstvo z Air France pozdravlja tudi Fraport Slovenija, ki upravlja z letališčem na Brniku. Babett Stapel, poslovna direktorica Fraporta Slovenija, je ob tej priložnosti povedala:
Milijon prepeljanih potnikov v dveh desetletjih je lep dosežek, ki odraža uspeh letalske povezave. Pariz je danes ena izmed najbolj priljubljenih destinacij z ljubljanskega letališča.
Praznovanje obletnice in nagrade za odličnost
Jubilej so pri Air France obeležili z dogodki na brniškem letališču. Potnike so razveselili s simboličnimi darili in sladkimi dobrotami v barvah francoske trobojnice. Poleg tega je letalska družba pripravila posebno nagradno igro in znižane cene letov iz Ljubljane. Ob koncu oktobra je Air France že tretje leto zapored prejel prestižni certifikat letalskega združenja APEX za letalsko družbo s 5 zvezdicami. Ta nagrada temelji na ocenjevanju potnikov in potrjuje visoko kakovost storitev, ki jih družba nudi, od udobja sedežev do kulinarične ponudbe ter zabavnih vsebin na letalu.