Žito je v času prazničnega decembra odprl prenovljeno prodajalno na Kolodvorski ulici v Ljubljani. S prenovo prodajaln sledijo viziji modernizacije slovenskega pekarstva in postavljanja novih standardov v industriji. Tako so lani odprli dve, letos tri, za Q1 2025 pa napovedujejo odprtje še enajstih prenovljenih prodajaln Žito. Po prenovi vseh 16-ih prodajaln, pa se bodo podali v širitev Žitove maloprodajne mreže na nove lokacije po Sloveniji.
Strateški pomen prenove in dva nova koncepta prodajaln
Na otvoritvi je Anton Hočevar, član poslovodstva Žita, poudaril pomen tega projekta:
Lani smo prenovili dve poslovalnici, letos tri, v prvem kvartalu 2025 pa načrtujemo prenovo dodatnih 11 prodajaln. S celovito prenovo želimo postaviti nove standarde v slovenski pekarski industriji in postati prva izbira za slovenske potrošnike. Nova strategija bo utrdila naš položaj vodilnega proizvajalca pekovskih izdelkov, hkrati pa okrepila blagovno znamko Žito.
Prenovljene prodajalne prinašajo dva nova koncepta: bistro in »to-go«. Bistro prodajalne ponujajo prostor za posedanje in uživanje v sveže pripravljenih izdelkih ob skodelici kave. Medtem ko so prodajalne »to-go« prilagojene hitremu življenjskemu tempu, s poudarkom na priročnih malicah in svežih pekovskih izdelkih. Vladka Dirnbek, direktorica Žito Maloprodaja, je ob tem pojasnila:
Na lokacijah Žitovih prodajaln, ki so znane po dodatnih storitvah, kot so priprava narezkov ali ponudba, prilagojena študentom, nameravamo ohraniti to ponudbo, a jo dodatno nadgraditi s prilagoditvami lokalnim potrebam.
Vlaganje v izboljšanje uporabniške izkušnje
Prenova poslovalnic temelji na vlaganju v izboljšanje uporabniške izkušnje, pri čemer je skupna investicija ocenjena na skoraj milijon evrov. Predsednica uprave Podravka d.d. Martina Dalić je ob tem poudarila:
Žito znova dokazuje, da tradicija in inovacije lahko uspešno stopajo z roko v roki. S prenovo naših prodajaln smo naredili pomemben korak k modernizaciji slovenskega pekarstva, hkrati pa se še bolj približali našim kupcem. Ta projekt je del širše strateške vizije, s katero smo skozi pet ključnih stebrov uspešno preoblikovali poslovanje Žita, posodobili proizvodnjo in povečali učinkovitost.