T-2 je bil v raziskavi družbe Episcenter, ki so jo izvedli v letu 2024, ocenjen kot podjetje z najboljšo podporo uporabnikom med slovenskimi ponudniki telekomunikacijskih storitev. Raziskava je temeljila na spletni anketi in je vključila uporabnike različnih starostnih skupin in geografskih območij.
Raziskava Episcentra o zadovoljstvu uporabnikov
Družba Episcenter je raziskavo izvedla z namenom ugotoviti zadovoljstvo uporabnikov s storitvami, ki jih ponujajo različni operaterji na slovenskem trgu. Anketa je zajela različne vidike uporabniške podpore, med drugim odzivnost, strokovnost, dostopnost ter prijaznost svetovalcev. Med vsemi ocenjenimi ponudniki je T-2 izstopal v več kategorijah.
Prijazni svetovalci, ki navdušujejo naročnike
Ena od ugotovitev raziskave je, da so naročniki T-2 še posebej pohvalili prijaznost svetovalcev v oddelku za podporo uporabnikom. Ocenili so, da svetovalci zmorejo učinkovito reševati težave, pri čemer je izstopal njihov oseben in razumevajoč pristop. Poleg tega so uporabniki izpostavili tudi hitro odzivnost telefonske podpore in koristnost podanih informacij.
Prav tako je tudi T-2 tehnična podpora prejela visoke ocene. Serviserji so bili pohvaljeni zaradi strokovnosti in hitrosti pri odpravljanju tehničnih težav. Njihov osebni pristop je bil med naročniki dobro sprejet, kar je prispevalo k pozitivnim ocenam tehničnih storitev podjetja.
Vlaganje v znanje in optimizacijo procesov
Vodstvo T-2 se je odzvalo na rezultate raziskave z izrazi ponosa in optimizma. Igor Kulaga, vodja oddelka za podporo uporabnikom, je tako poudaril, da raziskava odraža trud, ki ga podjetje vlaga v zagotavljanje kakovostne uporabniške podpore. Ob tem je izrazil namero, da bodo tudi v prihodnje osredotočeni na izboljšave, ki bodo prispevale k še boljši izkušnji naročnikov.
Maks Marinčič, vodja oddelka za montažo in vzdrževanje, pa je dodal, da so rezultati raziskave potrditev trdega dela in predanosti njihovih tehnikov. Izrazil je prepričanje, da bodo prihodnje investicije v znanje in optimizacijo delovnih procesov še dodatno pripomogle k učinkoviti tehnični podpori.
Pomen uporabniške podpore v telekomunikacijah
Raziskava se osredotoča na uporabniško podporo, kar je le eden izmed mnogih dejavnikov, ki vplivajo na splošno zadovoljstvo naročnikov s storitvami telekomunikacijskih operaterjev. Drugi vidiki, kot so cenovna dostopnost, stabilnost omrežja in širina ponudbe, niso bili v ospredju raziskave, čeprav so prav tako ključni pri izbiri operaterja.
V sodobni telekomunikacijski industriji postaja uporabniška podpora vse bolj pomemben dejavnik pri razlikovanju ponudnikov. V razmerah, ko se osnovne storitve, kot so dostop do interneta, televizije in mobilnih komunikacij, med ponudniki malo razlikujejo, lahko kakovost podpore igra odločilno vlogo pri gradnji lojalnosti naročnikov.