Merit Portfolio Tasting, ki je potekal v prvi polovici meseca januarja 2025, je prinesel pravo razkošje okusov in arom. Družba Merit HP, se je v Ljubljani prvič odločila prikazati bogato paleto izdelkov, ki jo zastopajo in tako pritegnila več kot 700 strokovnjakov iz gostinske industrije. Na voljo so bili francoski šampanjci, slovenska vina in penine. Pa tudi hrvaški likerji, italijanska kava in žganice z vsega sveta, ki so vsak na svoj način pripovedovali zgodbe o svojem izvoru, tradiciji in izdelavi. Dogodek seveda ni bil le praznik za čute, kjer so se prepletale kulture in tradicije, ampak tudi priložnost za ustvarjanje novih poslovnih povezav in izmenjavo znanj.
V ospredju izobraževanje in inovacije
Matjaž Marinšek, direktor podjetja Merit HP, je poudaril pomen dogodka za strokovno javnost:
Merit Portfolio Tasting ni samo priložnost za degustacijo, temveč platforma za učenje in odkrivanje. Pijača in hrana nista le izdelka, temveč vsebujeta zgodbo, zgodovino, tradicijo, kreativnost in čustva.
Merit Portfolio Tasting so obogatili z vrsto strokovnih delavnic. Te so obsegale pokušine ekskluzivnih letnikov in steklenic penin in šampanjcev, kot je Dom Perignon 2015. Delavnice so vodili priznani strokovnjaki, ki so udeležence popeljali skozi zgodbe in tehnike, ki stojijo za vsakim kozarcem. Med najbolj priljubljenimi je bila delavnica, kjer so se pokušali najnovejši letniki šampanjcev iz priznanih kleti, kot sta Veuve Cliquot in Krug.
Poglobljeno raziskovanje vin: tradicija sreča inovacijo
Merit HP je izkoristil dogodek za predstavitev svoje impresivne vinske karte. Ta združuje 250 etiket iz Slovenije, zamejstva in sveta, vključno s šampanjci vrhunskih blagovnih znamk kot so Moët Hennessy. Vinski skrbnik Matej Lavrenčič, ki je bil idejni oče dogodka, je pojasnil:
Naš pristop temelji na preudarni selekciji, ki nam omogoča, da združimo tradicijo z inovacijami. Tako lahko našim strankam, zlasti v segmentu fine dininga, ponudimo edinstveno in kakovostno izkušnjo.”
Ta segment dogodka je bil priložnost za predstavitev novih letnikov in za gradnjo novih poslovnih odnosov, ki so ključnega pomena v HoReCa sektorju.
Mreženje kot ključ do uspeha
Merit HP je na dogodku poudaril tudi pomen mreženja in predstavil načrte za nadaljnji razvoj e-naročanja in digitalnih promocijskih kanalov. Ti bodo po njihovih besedah še dodatno olajšali interakcijo z obstoječimi in novimi partnerji.
“Naš cilj je, da Merit Portfolio Tasting postane vsakoletna priložnost za pokušino vseh novih izdelkov in novih letnikov, za izobraževanje in tkanje novih vezi,” je pojasnil Mario Ivankovič, vodja področja pijač. Takšno mreženje ni samo priložnost za poslovno rast, ampak tudi za izmenjavo idej in krepitev skupnosti strokovnjakov, ki delijo strast do gastronomije.