Družba Xiaomi je v letu 2024 zabeležila rekordno rast, saj je četrtletni prihodek prvič v zgodovini presegel 100 milijard RMB, in sicer kar 109 milijard RMB v Q4 2024. To pomeni 48,8% rast v primerjavi z enakim obdobjem leta prej, kar jasno kaže na izjemno poslovno uspešnost družbe. Celotni letni prihodki za leto 2024 so prav tako rekordni. Znašajo 365,9 milijarde RMB, kar pomeni 35% rast v primerjavi s prejšnjim letom, medtem ko je prilagojeni čisti dobiček znašal 27,2 milijarde RMB. To pa predstavlja rast v višini kar 41,3%. Vse to je bilo precej nad pričakovanji analitikov in trga.
Ultra-premium segment v ospredju poslovne strategije
Xiaomi se je v letu 2025 aktivno usmeril na ultra-premium trg s predstavitvijo inovativnih izdelkov, kot sta Xiaomi 15 Ultra in električni avtomobil Xiaomi SU7 Ultra. Oba izdelka sta dosegla izvrstne prodajne rezultate že ob samem začetku prodaje. Prodaja modela Xiaomi 15 Ultra se je povečala za več kot 50% v primerjavi s prejšnjim modelom. Za Xiaomi SU7 Ultra pa je bilo že pred uradnim lansiranjem prejetih preko 10.000 prednaročil. Tako so pri Xiaomiju celoletni cilj dosegli pred rokom.
Močna rast na trgu pametnih telefonov
V letu 2024 je Xiaomi globalno prodal 168,5 milijona pametnih telefonov, kar pomeni 15,7% rast glede na prejšnje leto. S tem dosežkom je družba ključno prispevala k celotni rasti industrije pametnih telefonov. Xiaomi je ohranil svojo pozicijo med tremi vodilnimi proizvajalci pametnih telefonov na svetu že 18 zaporednih četrtletij. Po podatkih Canalysa je tržni delež znašal 13.8%. Na domačem kitajskem trgu je Xiaomi svoj tržni delež povečal na 15,8% (3% točke več) in tako zabeležil tri zaporedna četrtletja rasti. V premium segmentu pa je dosegel rekordni tržni delež. Kot so sporočili iz družbe, je tržni delež v segmentu več kot 3.000 RMB / ~380€ znašal 23.3%, v segmentu 4.000 do 5.000 RMB / ~505€ do 635€ je znašal 24.3% in tako zasedel prvo mesto. V segmentu 5.000 do 6.000 RMB / ~635 do 758€ pa se je povečal za 3% točke in znašal 15.5%
IoT poslovanje prvič preseglo 100 milijard RMB
Xiaomi je v segmentu interneta stvari (IoT) in življenjskega sloga na letni ravni prvič presegel mejnik 100 milijard RMB prihodkov. S 104,1 milijarde RMB prihodkov so dosegli 30% rast glede na leto prej. Posebej izstopajo pametni veliki gospodinjski aparati, kot so klimatske naprave, hladilniki in pralni stroji, ki so dosegli rekordne številke prodanih enot. Prodaja klimatskih naprav se je na letni ravni povečala za več kot 50%
Pametni ekosistem »Človek × Avto × Dom« postavlja nove standarde
Xiaomi je svojo strategijo pametnega ekosistema »Človek × Avto × Dom« intenzivno razširil z vzpostavitvijo 200 prodajnih centrov električnih vozil v 58 mestih na Kitajskem. To je omogočilo močan prodor podjetja na trg ultra-premium pametnih vozil, medtem ko je lansiranje nove klimatske naprave Mijia Central Air Conditioner Pro dodatno potrdilo zavezanost podjetja k inovacijam in premium strategiji v segmentu gospodinjskih aparatov.
Umetna inteligenca kot ključni dejavnik razvoja
Xiaomi je v letu 2024 pomembno povečal vlaganja v raziskave in razvoj. Ta so znašala 24,1 milijarde RMB, kar pomeni 25,9% rast. Število zaposlenih v raziskavah in razvoju se je povečalo na 21.190, podjetje pa ima danes več kot 42.000 patentov po vsem svetu. Z integracijo umetne inteligence v operacijski sistem Xiaomi HyperOS 2, ki vključuje tehnologije HyperCore, HyperConnect in HyperAI, podjetje prinaša povsem novo raven pametne povezljivosti in uporabniške izkušnje. Po njihovih besedah bo to v prihodnje eden ključnih dejavnikov za rast podjetja.