Ljubljana in Amsterdam bosta od 30. marca 2025 še bolj povezana. Poleg letalskega prevoznika Transavia, bo lete vzpostavila tudi njegova mama, KLM Royal Dutch Airlines. KLM bo med Brnikom in letališčem Amsterdam Schiphol letel vsak dan in tako potnikom ponudil precej boljšo povezljivost, saj se bo štirim tedenskim letom Transavie pridružilo še sedem KLM-ovih.
KLM vsak dan z letom Ljubljana – Amsterdam
KLM oz. čisto natančno regionalna podružnica KLM Cityhopper bo lete opravljala z letalom Embraer 190. To sprejme 100 potnikov, prvih 5 vrst je rezerviranih za Business Class, 6 in 7 vrsta sta Economy Comfort. Vrsta 11, ki ima tudi zasilni izhod, pa ima v ekonomskem razredu nekoliko več prostora med sedeži. Polet iz Ljubljane bo ob 12.35 in prilet v Amsterdam ob 14.25. Odhod iz letališča Amsterdam Schiphol bo ob 10.15, prilet v Ljubljano pa ob 12.05.
Ljubljana med novimi evropskimi zvezdami
V Evropi KLM dodaja tri nove destinacije: Ljubljano, Exeter v Veliki Britaniji in Biarritz v Franciji. To pomeni, da se slovenska prestolnica znajde v elitni družbi novih strateških točk, kar kaže na njen rastoč pomen v evropskem letalskem prostoru. Poleg novih destinacij bo povečano tudi število letov na nekaterih obstoječih relacijah. Na primer v Belfast bo mogoče leteti dvakrat dnevno, v Porto kar štirikrat, dodan bo še en dnevni let v Barcelono, medtem ko bo spomladi in jeseni mogoče v Split potovati dvakrat dnevno. V Milanu pa bodo lete iz letališča Malpensa preusmerili na Linate. Slednje je bolj priročno glede na središče mesta.
Povečanje frekvenc in nova letala v floti
KLM bo v primerjavi z lansko sezono povečal število sedežev za štiri odstotke. Od junija naprej bodo tako Kilimanjaro in Dar es Salaam v Tanzaniji dostopni vsak dan, kar je občutno povečanje v primerjavi s petimi tedenskimi leti lani. K povečani ponudbi prispevajo tudi petkrat tedenski leti v Osako in Edmonton, Las Vegas ter Rio de Janeiro pa bosta na voljo vsak dan. Brez ukinitev ne gre. Tako bodo npr. ukinili povezavo z Zanzibarjem (Tanzanija). Najverjetneje gre za odločitev, ki temelji na racionalizaciji mreže in usmeritvi v destinacije z večjim povpraševanjem. Skupno bo KLM ponudil približno 10% več letov v Severno Ameriko v primerjavi s poletjem 2024. Za obvladovanje večjega obsega letov je KLM okrepil floto s tremi novimi Boeingi 787-10.