Oglaševalska agencija Luna \TBWA je že tretjič zapored odprla vrata mladim navdušencem nad oglaševanjem, ki so v okviru intenzivnega izobraževalnega programa Luna \TAKE OFF za en mesec vstopili v srce oglaševalske industrije. Od več kot 90 prijavljenih so izbrali pet študentov različnih profilov, ki so tvorili “malo agencijo v veliki” in pod mentorstvom izkušenih strokovnjakov ustvarili pravo kampanjo za resničnega naročnika. To je bila blagovna znamka Argeta. V enem mesecu so ne le spoznali ključne funkcije znotraj agencije, ampak tudi iz prve roke doživeli, kako nastane ideja, ki lahko navdahnejo množice.
Pet posameznikov, ena ekipa, en cilj
Vsak izbranec je v program vstopil s specifično vlogo: Klara kot tekstopiska, Neža kot medijska načrtovalka, Manca kot strateginja, Sofiia kot oblikovalka in Lan kot vodja projektov. Skupaj so ustvarili mini oglaševalsko ekipo, ki je preizkušala realne delovne procese, od zasnove ideje do njene predstavitve. Njihov izziv je bil pripraviti kreativno kampanjo za Argeto. Svoje delo so na koncu predstavili pred celotno agencijo in naročnikom, kar je bila za mnoge prva priložnost javnega pitchanja.
Učenje iz prve roke – v ritmu industrije
V enem mesecu so se udeležili 15 predavanj in delavnic, ki so jih vodili priznani domači in mednarodni strokovnjaki mreže TBWA. Spoznali so delo različnih profilov v oglaševanju. Vse od tekstopisca do medijskega načrtovalca, poglabljali so se v kreativne tehnike razmišljanja, spoznali digitalno medijsko okolje ter vlogo blagovnih znamk v sodobnem svetu. Del programa je bil tudi vpogled v mednarodne učne programe GLP (Global Learning Platform), kar je mladim omogočilo stik z globalnimi trendi in strategijami v oglaševanju.
Oglaševanje ni le kreativnost – gre za strateško miselnost
Poleg ustvarjalnega dela so udeleženci dobili vpogled tudi v finančni in strateški vidik oglaševalskega dela. Spoznali so, kako pomembna je povezava med blagovno znamko in njenim ekonomskim učinkom, kako se meri uspešnost kampanje ter zakaj mora vsaka dobra ideja imeti trdno strateško podlago. Tovrstno izkustveno znanje je pogosto rezervirano za profesionalce z večletnimi izkušnjami, a Luna \TAKE OFF je dokazala, da je mogoče to znanje uspešno prenesti tudi na mlade.
Mentorstvo kot most med generacijami
V program so bili aktivno vključeni številni Lunatiki, ki so mlade usmerjali, jih podpirali in spodbujali k razmišljanju izven okvirjev. Direktor naročnikov in področja razvoja zaposlenih ter kulture, Martin Stariha, poudarja, da je bila tretja generacija »takeoffovcev« nekaj posebnega: »Navdušili so nas s svojo vedoželjnostjo in proaktivnostjo, pa tudi z zrelim pogledom na industrijo. Tudi mi smo se od njih veliko naučili. Prinesli so svežino, drugačnost in veliko energije.« Takšen dvosmeren prenos znanja je eden ključnih ciljev programa, da se učijo mladi, a hkrati osvežujejo tudi izkušeni.
Ko je strast nalezljiva
Udeleženci programa so bili enotni – Luna \TAKE OFF je izkušnja, ki te zaznamuje. Klara, mlada tekstopiska, je zapisala, da je prav pogum za izražanje lastnih idej tisto, kar bo odnesla s sabo. »Ne smeš zatirati sebe, svojih idej in razmišljanj samo zato, ker te je na začetku malo strah. Najbolj pa me je navdušila iskrena strast ljudi na Luni do tega, kar delajo.« Tudi Neža, medijska načrtovalka, je bila presenečena nad pozitivnim vzdušjem in povezanim kolektivom: »Kot bi bili ena velika družina. Vzdušje in znanje sta bili kombinacija, ki mi je dala ogromno.«
Ko se združita znanje in mladostni pogum
Da ima takšen program izjemno dodano vrednost, se strinjajo tudi na strani naročnikov. Živa Deu iz Atlantic Grupe, kjer deluje kot vodja digitalne strategije, pravi, da je bilo sodelovanje mladih z izkušenimi mentorji pravi navdih: »Ko se združita strast mladih talentov in izkušnje prekaljenih mojstrov marketinga, nastane nekaj posebnega. Take izkušnje omogočajo prenos znanja, ki presega trenutne trende in daje marketingu strateško globino tudi v prihodnosti.«