Ryanair je konec marca 2025 predstavil novo naročniško storitev z imenom Ryanair Prime, s katero želi nagovoriti pogoste letalske potnike, ki iščejo več ugodnosti in nižje stroške. Za letno naročnino v višini 79 € Ryanair s storitvijo Prime obljublja precejšnje prihranke. A Ryanair Prime prihaja z nekaj omejitvami in omejenim naborom držav iz katerih lahko prihajajo naročniki.
Ryanair je uvedel naročniško storitev Ryanair Prime
Ryanair Prime je naročniški program, ki za fiksno letno ceno prinaša ugodnosti na potovanjih z Ryanair. Pri Ryanair so navedli, da je Prime program del strategije širših “digitalnih inovacij”, s katerimi želijo nagraditi zveste stranke. Pred časom se je naročniške storitve poslužil tudi madžarski Wizz Air, ki je uvedel All you can fly. Ryanair Prime bo po sistemu »kdor prej pride, prej melje« sprejel 250.000 naročnikov. Omejen pa je tudi seznam držav iz katerih lahko prihajajo naročniki na storitev Ryanair Prime. To so lahko Avstrija, Belgija, Francija, Nemčija, Grčija, Italija, Irska, Nizozemska, Velika Britanija, Poljska, Portugalska in Španija. Slovencem torej Ryanair Prime vsaj trenutno ni na voljo, kar je morda logično, saj Ryanair iz Slovenije ne leti. Zanimivo pa je, da tudi npr. Hrvaška ni na seznamu.
Ključne prednosti naročnine Ryanair Prime
Brezplačna izbira sedežev
Člani lahko na do 12 letih na leto izberejo svoj sedež brez doplačila. To je še posebej pomembno za tiste, ki si želijo sedež ob oknu, na hodniku ali v prvih vrstah letala.
Brezplačno potovalno zavarovanje
Naročniki imajo vključeno zavarovanje, ki krije odpovedi letov zaradi bolezni ali poškodb, zamude in izgubljeno prtljago.
Dostop do ekskluzivnih popustov in razprodaj
Ryanair Prime prinaša prednostni dostop do mesečnih akcij in popustov, ki jih bodo člani prejemali prek e-pošte. To pomeni, da bodo lahko letalske karte kupovali po nižjih cenah, še preden bodo na voljo širši javnosti. Na leto je 12 takšnih ekskluzivnih razprodaj.
Ali je Ryanair Prime res vreden svojega denarja?
Pri Ryanair pravijo, da se tistim, ki letijo vsaj 3x na leto, naročnina že lahko izplača. Dodajajo pa, da naj bi povprečen naročniki, ki letno opravi 12 letov, prihranil več kot 400€. Prvi dve ugodnosti nista tako zelo zanimivi. Tretji bonus pa bi lahko bil zanimiv, če so v sklopu dostopa do akcijskih cen takšni leti, ki so naročniku zanimivi in jih bo dejansko izkoristil.