Mana, slovenska blagovna znamka oblačil, je v svoji trgovini v ljubljanskem BTC premierno predstavila novo modno kolekcijo RED by Mana. Z njo si želijo pritegniti predvsem mlajšo populacijo. Kot pravijo, je po dvajsetih letih uspešnega delovanja na trgu potrebno narediti korak naprej. Zato so se z novo kolekcijo odločili nagovoriti generacijo Y oziroma milenijce. Nova linija oblačil je zasnovana na filozofiji kapsulne garderobe, kjer nekaj skrbno izbranih modnih kosov omogoča številne kombinacije in popolno garderobo za vsako priložnost.
RED by Mana je filozofija mode namenjena novi generaciji
RED by Mana torej temelji na konceptu kapsulne garderobe, ki izpostavlja pomen preprostosti in funkcionalnosti. Gre za oblačila brezčasnih krojev in barv, ki omogočajo, da jih zlahka kombiniramo med seboj. Izvršni direktor za komercialo družbe Metro d.d., Janez Kavka, poudarja, da je pomembno ostati zvest filozofiji, »da se moda začne z občutkom«. Prav udobje, prilagodljivost in kakovost so temelj nove linije.
Nov pristop oblikovanja za novo generacijo
Rezultat dela nadarjene in mlade razvojne ekipe Mana je nova linija RED by Mana. Kot so pojasnili, so ustvarjalno energijo črpali iz urbanega okolja, glasbe, mladinske kulture in ulične umetnosti. Sveža kolekcija se ne uklanja pravilom modne industrije, temveč jih ustvarja, pravi stilistka Iva Katalenič, ki je dodala, da:
RED oblačila odražajo nov pristop k oblikovanju – čiste linije, brezčasni kroji in subtilne podrobnosti, ki vsak kos naredijo edinstven. Kolekcija ponuja širok izbor minimalističnih modnih kosov iz naravnih materialov, kot so lan, bombaž in modal, ter usklajen nabor barv od nevtralnih pastelnih tonov do monokromatskih stilskih klasik.
Casual in športna linija za različne stile življenja
Blagovna znamka RED obsega dve glavni liniji: Casual in športno. Linija Casual prinaša urbani, minimalističen slog z visoko kakovostjo izdelave, pri čemer prevladujejo nevtralni in pastelni odtenki ter monokromatski videzi. Materiali, predvsem česani bombaž, zagotavljajo trajnost, udobje in prefinjenost. Športna linija pa ponuja funkcionalna oblačila, ki so idealna za aktivno življenje. Pri tej liniji so oblikovalci posebno pozornost namenili udobju, svobodi gibanja in praktičnosti materialov, ki so enostavni za vzdrževanje.
Prihodnost v znamenju širitve in trajnostnega razvoja
Pomladna Casual kolekcija RED by Mana je trenutno dostopna v 38 izbranih slovenskih trgovinah in tudi na Hrvaškem. V trgovinah Mana ima blagovna znamka RED svoj kotiček. Glede širitve pa so pri Mani pojasnili, da bodo spremljali odzive kupcev. Že v prihodnjih mesecih pa načrtujejo širitev prodajnega programa.