Europlakat že 10 let zapored v okviru tekmovanja Outstanding podeljuje nagrade za najboljše zunanje oglaševanje. Letošnja podelitev nagrad je potekala virtualno, nagrade pa so za izstopajoče oglaševanje v letu 2020 podelili v petih kategorijah. To pa so: Billboard & Metrolight, Digital, Citylight, Innovate ter Obveščanje in ozaveščanje. Na tekmovanje je bilo prijavljenih 333 del.
Outstanding 2020
Oglasne površine Billboard & Metrolight so 12m2 velike površine postavljene v večini slovenskih občin. CityLight oglasi so osvetljene oglasne vitrine namenjene doseganju urbane populacije. Digital obsega mrežo Promenada in Center Digital v Ljubljani. Gre za 68 LCD zaslonov postavljenih v prestolnici. V kategoriji Innovative lahko sodelujejo vse kreative, pomembno pa je, da izstopajo iz povprečja. Kategorija Obveščanje in ozaveščanje pa obsega vse od kulture, športa dogodkov, do družbeno koristnih kampanj.
Kategorije in nagrajena dela
Billboard & Metrolight
- Akcija: Laško 0,0; Naročnik: Pivovarna Laško; Agencija: Luna TBWA
Citylight
- Akcija: Za vsak okus; Naročnik: Alpe Panon McDonald’s DL; Agencija: Futura DDB
Digital
- Akcija: Rock Radio; Naročnik: Nextmedia; Agencija: Agencija 101
Innovate
- Akcija: Veseli valovi; Naročnik: Mercator; Agencija: Herman & partnerji
Obveščanje in ozaveščanje
- Akcija: Sezona skupnosti; Naročnik: Slovensko mladinsko gledališče