Aplikacija za spletno naročanje (prijavo) na cepljenje proti COVID-19 je zdaj dostopna na portalu zVEM / eZdrav. Gre za centralni seznam za naročanje a cepljenje proti COVID-19 v upravljanju Nacionalnega inštituta za javno zdravje (NIJZ).
Prijava na cepljenje zoper COVID-19 na portalu zVEM
Aplikacija, ki omogoča centralno naročanje na cepljenje proti COVID-19 ne zahteva kvalificiranega certifikata, je pa obvezen podatek mobilna telefonska številka, saj se na koncu izvede SMS potrditev prijave. Obrazec je možno oddati v svojem imenu ali pa za drugo osebo. Postopek prijave se izvede v štirih korakih:
- Identifikacija (preverjanje osebe)
- Vpis naročila
- Oddaja naročila
- SMS potrditev
Podatki, ki jih potrebujemo za prijavo prek aplikacije na zVEM
- EMŠO – številko je moč najti na osebni izkaznici ali drugem uradnem dokumentu
- ZZZS številko – številka zdravstvenega zavarovanja je zapisana na kartici zdravstvenega zavarovanja
- prvo črko vašega imena in prvo črko vašega priimka
- mobilna telefonska številka – za elektronsko naročanje na cepljenje je obvezen podatek mobilna telefonska številka
- naslov elektronske pošte – elektronski naslov se uporablja za prejemanje morebitnih dodatnih obvestil in pojasnil v zvezi z oddanim naročilom na cepljenje
Kje označim, da sem kronični bolnik, imam alergijo ali potrebujem kakšno drugo posebno pomoč?
V drugem koraku (Vpis naročila) uporabnik poleg telefonske številke in elektronskega naslova označi še nekatere druge podatke. Tako lahko izbiramo med možnostmi:
- Posebej ranljiv kronični bolnik
- Starš oziroma skrbnik posebej ranljivih kronično bolnih otrok
- Kronični bolnik
- Ima alergijo (ali več alergij)
- Zaradi nepokretnosti osebe je potrebno cepljenje na domu
- Zaradi gluhosti je potrebna pisna komunikacija (SMS, elektronska pošta)
- Zaradi slepote ali slabovidnosti je potrebna komunikacija s klicem po telefonu
- Potreben je gibalno oviranim prilagojen dostop npr. (zaradi uporabe invalidskega vozička)
SMS potrditev je obvezna
Zadnja faza oddaje naročila na cepljenje je SMS potrditev. Uporabnik lahko potrditveno kodo vpiše na spletni strani ali pa preprosto klikne na povezavo v prejetem SMS-u.
Vsi, ki so prijavljeni, so že umeščeni na centralni seznam naročil
Vsi prebivalci, ki so se že prijavili na cepljenje zoper COVID-19 npr. pri zdravniku ali cepilnem centru, bodo avtomatično preneseni v centralni seznam naročil na cepljenje. Vsi ostali pa se bodo zdaj naročali prek tega seznama.
Kaj če sem se prijavil prek portala eUprava?
Tisti, ki so se prijavili prek portala eUprava, bodo prejeli sporočilo za potrditev pravilnosti mobilne telefonske številke. Tisti, ki mobilne telefonske številke niso posredovali, pa bodo prek elektronske pošte prejeli poziv, da številko dodajo. Potrditev interesa je potrebna zato, da bo priznan datum iz eUprave in zato, da bo cepilni center lahko osebo kontaktiral.