Mobilni operater HoT (Hofer Telekom) je svoje storitve začel ponujati maja 2017, a le za fizične osebe. S septembrom 2021 pa so ponudbo razširili in storitve ponudili tudi poslovnim uporabnikom. HoT je tako zdaj dostopen pravnim osebam in samostojnim podjetnikom, kar bo zagotovo povečalo konkurenčnost na področju poslovnih uporabnikov.
HoT paketi za poslovne uporabnike
HoT paketi, ki so namenjeni poslovnim uporabnikom, so pravzaprav enaki kot tisti za fizične uporabnike. HoT je s septembrom 2021 poleg uvedbe mobilnih storitev za poslovne uporabnike, povečal tudi količine v svojih paketih. Cena teh se od njihove predstavitve ni spremenila in tako ostaja še naprej ista. Več o spremembah v paketih lahko preberete TUKAJ. Ključne spremembe pa so, da ima HoT Mini zdaj 5 GB prenosa podatkov, HoT Maxi 60 GB in HoT Extra 100 GB. Poslovnim uporabnikom priporočajo paket EXTRA, ki ima poleg višje hitrosti dodatno še 50 minut klicev iz Slovenije v države EU. Dodatno je na voljo tudi opcija za 100 minut klicev v tujino.
Skrbnik poslovnega računa HoT storitve preprosto upravlja sam
Pri HoT-u je že od začetka tako, da uporabniki z vsemi storitvami lahko upravljajo takoj. Ta enostavnost uporabe se zdaj prenaša tudi na poslovne uporabnike. Skrbnik poslovnega računa HoT namreč prek portala hot.si preprosto upravlja s svojo telefonsko in vsemi številkami, ki so del poslovne skupine.
Kako poteka začetek uporabe HoT storitev za poslovne uporabnike?
Za začetek je potrebna HoT SIM kartica, ki jo je moč pridobiti v trgovinah Hofer Sloveniji ali pa na spletni strani hot.si. Nato se izvede registracija telefonske številke skrbnika poslovnega računa HoT. Za samo registracijo so potrebni podatki o podjetju, osebni dokument zakonitega zastopnika podjetja in številka bančnega računa podjetja. Po končani registraciji lahko skrbnik v poslovno skupino HoT doda nove telefonske številke, ki so že v uporabi. To stori prek spletnega portala s klikom na Pregled telefonske številke à dodaj člana.
Kaj pa obstoječi uporabniki HoT storitev, ki želijo postali poslovni HoT uporabniki?
Če že uporabljate HoT in želite oblikovati svojo poslovno skupino ter postati njen skrbnik, pokličite center za pomoč uporabnikom (info@hot.si; 069 699 699). Tam bodo namreč uredili izbris v bazi zasebnih uporabnikov in vam s tem omogočili registracijo kot poslovni uporabnik. V primeru, da bi obstoječega HoT uporabnika radi dodali kot člana skupine, pa kot skrbnik poslovne skupine HoT to enostavno storite prek spletnega vmesnika. Podatki uporabnika pa se samodejno prenesejo v bazo poslovnih uporabnikov.
Kakšne pravice ima skrbnik poslovne skupine in kaj lahko vidi član?
- Skrbnik poslovne skupine HoT je tisti, ki ima polni nadzor nad svojo številko in vsemi, ki so del skupine. To pomeni, da skrbnik tisti, ki lahko izbira pakete, ureja nastavitve plačil, nadzoruje stroške, mobilno gostovanje, podatkovne storitve …
- Član poslovne skupine HoT pa lahko preveri stanje dobroimetja in stanje porabe svojega paketa. Lahko si tudi sam dodatno napolni račun preko vrednotnic. Vse ostale nastavitve mora izvesti skrbnik.
Plačevanje preko poslovnega računa je najboljša izbira za HoT poslovne uporabnike
HoT poslovni uporabniki lahko tako kot fizični izbirajo način, na katerega bodo plačevali stroške. Najbolj enostavno je, če si vključite mesečno plačevanje preko poslovnega bančnega računa. Na voljo je tudi možnost enkratnih nakazil prek poslovnega računa, računa PayPal ali s HoT vrednotnicami, ki se jih kupi v trgovinah Hofer po Sloveniji.