Društvo za marketing Slovenije je v začetku meseca oktobra na Slovenski marketinški konferenci 2021 podelilo nagrade za marketinško odličnost v letu 2021. Nagrade so podelili v petih kategorijah, banka NLB pa je zmagovalec v kategoriji Odličnost marketinške strategije.
NLB prejemnik nagrade za Odličnost marketinške strategije
NLB je nagrado za Odličnost marketinške strategije prinesel projekt Strateška iniciativa osredotočenosti na stranke. V Društvo za marketing Slovenije so podelitev nagrade obrazložili tako:
Go-to-market strategija NLB je vključevala spreminjanje interne kulture, opredelitev jasnih ciljev in celovito postavljenih izvedbenih taktik. Vzpostavili so marketing kot povezovalno funkcijo, ki je trdno zasidrana v jedro podjetja. Iniciativa se odraža v konsistentnem delovanju banke na trgu in odličnih poslovnih rezultatih, predvsem pa temelji na dokazovanju vrednosti za stranko.
Ob prejemu nagrade, pa je Andrej Krajner, direktor komuniciranja pri NLB povedal, da so za dosego tega morali spremeniti banko. Znova so se morali močneje usmeriti k strankam ter k izboljševanju uporabniške izkušnje. Hkrati pa je dodal:
Za to so bile med drugim ključne strokovnost, znanje in podpora širše marketinške ekipe več različnih sektorjev banke, z jasno začrtano in izvedeno strateško iniciativo osredotočenosti na stranko. Marketing se je tako v NLB v zadnjih letih vzpostavil kot povezovalna funkcija, ki je trdno zasidrana v jedro banke. Nismo še na koncu poti, še ogromno je za postoriti, a z uvidom v čas in prostor ter prepoznavanjem in razumevanjem strateških potreb, ki odgovarjajo na izzive strank, bomo tudi v prihodnje skrbeli, da bodo pripravljene – na vse, kar sledi.