Super Bowl 2022 prenos v živo si bomo v Sloveniji lahko ogledali 14.2.2022 ob 00.33 na Sport Klub 1 (SK1). Tekma Super Bowl 2022 bo tekma med Los Angeles Rams, ki so zmagovalci National Football Conference (NFC) in Cincinnati Bengals, ki so zmagovalci American Football Conference (AFC). Dogodek bo potekal na stadionu SoFi Stadium v Inglewoodu, Kalifornija, to je domači stadion Ramsov.
Super Bowl 2022 prenos v živo Slovenija / live stream
Super Bowl, tekma ameriškega nogometa med zmagovalci NFC in AFC, bo tudi v letu 2022 na programu Sport Klub 1 (SK1). Po pokalnem času bo začetek tekme 13.2.2022 ob 18.30, po slovenskem času (CET) pa 14.2.2022 ob 00.30. Prenos po našem času se bo tako začel malo čez polnoč. V Sloveniji programe Sport Klub med velikimi operaterji vidijo zgolj uporabniki Telemacha. Telekom Slovenije, A1 Slovenija in T-2 imajo od leta 2020 na voljo programe športne programe Arena Sport.
Za prenos Super Bowl 2022 letos izjemoma skrbi NBC
Skladno z rotacijskim sistemom bi Super Bowl 2022 moral prenašati CBS, a trenutno hkrati potekajo Zimske olimpijske igre 2022, ki jih prenaša NBC. Da ne bi prišlo do »kraje gledalcev« v istem časovnem terminu, je bilo že predhodno dogovorjeno, da je CBS prenašal Super Bowl 2021, NBC pa bo prenašal Super Bowl 2022. Tako kot lani pri CBS, tudi Super Bowl 2022 na NBC ne bo na voljo v 4K ločljivosti. Lani so kot razlog navedli težave zaradi pandemije, a kot kaže se izgovor tudi v letošnjem letu ponavlja.
Prenos Super Bowl 2022 v živo bo tako z uporabo VPN-ja in ameriškega IP-ja na voljo tudi prek NBCSports.com in NBC Sports aplikacije, pa tudi OTT streaming rešitve Peacock s Premium naročnino. Z britanskim IP-jem pa bo Super Bowl 2022 prenos v živo moč videti na BBC One.
Super Bowl 2022 polčas
Polčas Super Bowl 2022 bo prinesel mešanico med rapom in hip-hopom. Med drugim bodo nastopili Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J. Blige in Kendrick Lamar. Napovednik polčasa si lahko ogledate spodaj.
Kaj pa Super Bowl oglasi?
Super Bowl oglasi so že tradicionalno najdražji televizijski oglasi. Letos pa je šla cena še nekoliko višje NBC je za 30 sekundni oglas zahteval okoli 7 milijonov $, to je kar konkretno več od lanskoletne cene, ki je bila 5.5 mio $ za 30 sekundni oglas. Budweiser, Coca-Cola, Hyundai in Pepsi se po lanskoletnem izostanku zaradi epidemije COVID-19 vračajo na Super Bowl 2022 z novimi oglasi.