Marko Mintas je postal predsednik uprave Henkel Adria in vodja za področje Slovenije. Poleg odgovornosti za poslovno enoto Pralna sredstva in čistila prevzema dodatne naloge v okviru poslovanja enote Beauty Care. Skladno z načrti reorganizacije družbe, pa bo v prihodnje prevzel vodenje Henklovega novonastalega segmenta Henkel Consumer Brands (Potrošniške tržne znamke), ki bo vključeval obe poslovni enoti.
Marko Mintas je postal vodja Henkel Slovenija
Marko Mintas, ki je do zdaj generalni direktor družbe Henkel Ukrajina za poslovno enoto Pralna sredstva in čistila, je svojo kariero pri Henklu začel pred 12 leti. V tem času je delal na trgih Hrvaške in Slovenije z različnimi vlogami, med drugim kot vodja prodaje, komercialni direktor z nalogami upravljanja na državni ravni in prokurist. Skoraj 3 leta je delal na sedežu družbe v Avstriji v mednarodnem marketingu in mednarodni prodaji za Vzhodno Evropo. V zadnjih skoraj dveh letih je bil Marko Mintas generalni direktor poslovne enote Laundry&HomeCare (Pralna sredstva in čistila) za Ukrajino. Podjetje je tako vodil tudi v kriznih razmerah. Z oktobrom 2022 pa je prevzel položaj predsednika uprave za Henkel Adria ter vodje za področje Hrvaške in Slovenije, in sicer za poslovni enoti Pralna sredstva in čistila ter Beauty Care.
Henkel načrtuje združitev enot v Henkel Consumer Brands
Že v začetku leta 2022 je družba Henkl napovedala dveh globalnih poslovnih enot Pralna sredstva in čistila ter Beauty Care v novo poslovno enoto Henkel Consumer Brands (Potrošniške tržne znamke). Do združitve naj bi prišlo najpozneje v začetku leta 2023. Kot so pojasnili, bo Henkel Consumer Brands (Potrošniške tržne znamke) močna potrošniška platforma za več kategorij. Ta bo pod eno streho združevala močne globalne blagovne znamke in vodilne svetovne tržne kategorije.