Žito in Lidl Slovenija že tretje leto zapored Slovensko združenje za boj proti raku dojk Europa Donna podprla z donacijo. Cel oktober sta v skupni akciji Kruh roza oktober zbirala sredstva za program ROZA. Letošnja donacija znaša 6.400€.
Za vsak prodan hlebček sta družbi donirali 0.5€ in tako podprli program ROZA, ki ponuja psihosocialno podporo bolnicam, njihovim otrokom in drugim svojcem obolelih za rakom dojk in rodil. Lidl Slovenija pa je letos postal sponzor slovenske ženske rokometne reprezentance. Zato so v roza obarvali prijateljsko tekmo Slovenije in Madžarske. Za vsak gol so skupni donaciji dodali 10€.
Kruh roza oktober se predstavi
Kruh roza oktober je v oktobru nastajal v Žitovih pekarnah, prodajali pa so ga v 63 Lidlovih trgovinah. Ta poseben kruh je zasnovan kot rustikalno ovalen hlebček, ki vsebuje veliko semen in ovsenih kosmičev ter je vir beljakovin (16%). Dodane sirotkine beljakovine, semena oljne kadulje in chia semena pa mu dajo hrustljavost. Nakaljena pšenična zrna poudarijo okus in izboljšajo prehransko vrednost.
Nina Rus Turuk, vodja odnosov z javnostmi v Žitu in Podravki Slovenija je ob predaji donacije povedala:
V Skupini Žito vsako leto namenimo veliko pozornosti ozaveščanju o nevarnostih te bolezni in o pomenu preventive, samopregledovanja in nenazadnje načinu življenja, saj imamo večji odstotek zaposlenih prav žensk. To počnemo v okviru iniciative Žitnica zdravja, ki je del naše družbene odgovornosti v odnosu do naših zaposlenih. Kruh roza oktober je bil zasnovan kot izjemen vir beljakovin in vlaknin, kar predstavlja simbolično sporočilo o skrbi za lastno zdravje.
Lilijana Remich, direktorica skupnih služb v Lidlu Slovenija pa je dodala:
Kruh roza oktober je bil tudi letos med našimi kupci in zaposlenimi odlično sprejet. Lidlovci in Lidlovke so ga lahko poskusili na roza zajtrku, ki smo ga v oktobru organizirali za vse zaposlene. Poleg tega smo na naših internih komunikacijskih kanalih pripravili številne vsebine, ki ozaveščajo o pomenu preventive in skrbi zase. Organizirali smo tudi interno predavanje, kjer so Lidlovke lahko izvedele več o pomenu preventive, poskusile opraviti samopregled na modelu ter dobile možnost postaviti vprašanja.