Začetek leta 2023 je prinesel spremembe v oglaševalski agenciji Futura DDB. Po 34 letih je Marjana Robavs, medijska direktorica in partnerica, izstopila kot partnerica v družbi. Robavs ostaja kot svetovalka, njeno delo medijske direktorice pa je prevzela sodelavka Barbara Pagon.
Marjana Robavs se je odločila, da naredi prostor nekomu z novo energijo, predanostjo in idejami. Z ustanoviteljema Markom Vičičem in Vitalom Verličem je imela pomembno vlogo v agenciji. Ob tej priložnosti je Marko povedal:
Marjana je v pionirskih devetdesetih tako rekoč iz nič ustvarila visoko profesionalen del Future za medijske strategije, načrtovanje in zakup. Z vztrajanjem pri tesni povezanosti med medijskim in kreativnim delom Future je veliko prispevala k učinkovitim rešitvam, ki jih Futura nudi svojim naročnikom. Marjana vsekakor sodi v “Hall of fame“ slovenskega oglaševanja.
Ob predaji pa je Barbara Pagon izpostavila:
Imam več kot petnajst let izkušenj v oglaševalskih agencijah, od tega sem zadnjih sedem let vzpostavila in vodila digitalni medijski del na Futuri DDB. Izkušnje sem si nabirala z največjimi slovenskimi oglaševalci, predvsem iz digitalnega sveta, zato bo vsekakor izziv povezovanje in nadgradnja le-tega s klasičnimi mediji. Trudila se bom, da bom uspešno nadaljevala pot, ki jo je ustvarila Marjana. In to bo vsekakor največji izziv.
Marjana Robavs v Futuri ostaja kot svetovalka
Kot so pojasnili v družbi, bo Marjana Robavs v Futuri ostala še nekaj časa. Z izkušnjami bo prispevala k novim zmagam podjetja. Marjana pa je o novih izzivih v življenju povedala tole:
Predstavljajte si, da imate doma sobo, v katero spravljate darila, ki vam jih prinaša življenje. Ta darila so neodprta, ker si za to nikoli niste vzeli časa. Soba je zdaj polna in vanjo ne morete stlačiti niti enega darila več. Skrajni čas je, da si zanje vzamem čas, in jih začnem odpirati.