Telekom Slovenije pri Uradu za intelektualno lastnino patentiral rešitev turističnega zavarovanja, ki deluje po načelu »plačaj, kolikor gostuješ«. Rešitev, ki jo Telekom ponuja v sodelovanju z Zavarovalnico Sava so poimenovali Turistično zavarovanje Brezskrbni in je edino turistično zavarovanje v Sloveniji z jamstvom in obračunom premije, ki deluje po takšnem načelu.
Turistično zavarovanje le za dneve, ko smo dejansko v tujini
Turistično zavarovanje Brezskrbni je na voljo naročnikom Telekoma Slovenije, ki lahko zavarovanje opravijo hitro in na daljavo. Sklenitev zavarovanja se izvede v sklopu storitve Moj Telekom, kjer se določi nosilno mobilno številko, na kateri se želi vključiti zavarovanje. Hkrati pa je po želji moč dodati tudi družinske člane. V sklopu zavarovanja je moč vključiti do sedem oseb. Bolj natančno sta to lahko dve odrasli osebi in do pet otrok starih do 15. let. Cena individualnega zavarovanja za tujino je 0.99€ na dan, družinskega pa 2.48€ na dan. Več podrobnosti o zavarovanju pa TUKAJ.
Aktivacija in deaktivacija
Do aktivacije turističnega zavarovanja pride, ko se mobilni telefon poveže z omrežjem tujega operaterja. V tem trenutku uporabnik prejme tudi SMS sporočilo o veljavnosti kritja. Ko se uporabnik ponovno poveže z domačim mobilnim omrežjem, pa se turistično zavarovanje deaktivira. Tudi o tem je uporabnik obveščen prek SMS sporočila.
Kaj krije Turistično zavarovanje Brezskrbni?
V sklopu Turističnega zavarovanja Brezskrbni imajo uporabniki Telekoma Slovenije vključene stroške ambulantnega in bolnišničnega zdravljenja, nujni prevoz do zdravstvene ustanove in prevoz domov po zaključenem zdravljenju. Zavarovalna višina za posamezen primer je do 30.000 €, na letni ravni pa do 200.000 €. Zavarovanci lahko 24/7 kontaktirajo asistenčni klicni center Zavarovalnice Sava prek telefonske številke +386 2 618 0520 ali pa klic opravijo prek spletne strani Zavarovalnice Sava.