Ikonični Twitter logotip v obliki ptiča, ki ga poznamo že od začetka blagovne znamke, se poslavlja. Elon Musk, ki je Twitter prejšnje leto kupil za 44 milijard dolarjev, je napovedal, da bo ptiča zamenjal z ‘X’. Nov logotip bi lahko luč sveta ugledal že jutri, 24.7.2023 je tvitnil Musk.
Update: 24.7.2023 je Linda Yaccarino (Twitter CEO) tvitnila nov Twitter X logotip.
Twitter z novim X logotipom
Elon Musk ima precej močne afinitete do črke X. Že leta 1999 je ustanovil X.com, ki je kasneje postal PayPal, in njegovo podjetje z raketami pa se imenuje SpaceX. Zdaj načrtuje, da bo ta ‘X’ faktor prenesel na Twitter. Musk je danes tvitnil “Nisem prepričan, kateri subtilni namigi so to razkrili, vendar mi je všeč črka X.”
Sprememba je naletela na precej kritik
Pričakuje se, da bo novi logotip po vsem svetu zaživel že jutri. Vendar pa je načrtovana sprememba na Twitterju naletela na precejšnjo kritikov uporabnikom socialnih medijev. Mnogi uporabniki so zmedeni glede pomena spremembe in so nezadovoljni z drugimi spremembami, ki jih je uvedel Musk. Med njimi so omejitve števila branj, Blue naročnina za 8$ na mesec in pred kratkim tudi omejitve pri DM-ih.
Elon Musk je glede sprememb odločen
Kljub kritikam je Musk odločen, da bo preoblikoval Twitter. Zaposlil je Lindo Yaccarino, dolgoletno izvršno direktorico NBC Universal, kot izvršno direktorico Twitterja. Pod njenim vodstvom se pričakuje, da bo podjetje uspešno preplulo skozi te spremembe. Predvsem pa privabilo oglaševalce, ki so množično pobegnili s platforme.
Sprememba logotipa je le eden od številnih korakov, ki jih Musk izvaja za preoblikovanje Twitterja v “vse-v-enem” aplikacijo, podobno kitajskemu WeChatu. Čeprav so od njegovega prevzema vodenja prihodki padli, ostaja optimističen glede prihodnosti platforme.
Konkurenca na obzorju
Ko Twitter doživlja te spremembe, se sooča tudi s konkurenco, ki jo predstavlja Threads družbe Meta. Threads je tekstovna različica Instagrama, ki ponuja sporočila v realnem času in javne pogovore. V prvih petih dneh po njenem zagonu se je na Threads prijavilo 100 milijonov uporabniko, kar predstavlja pomemben izziv za Twitter. A Threads trenutno npr. uradno ni dostopen v Evropski uniji.