V sklopu nadgradnje železniškega vozlišča Pragersko so izvedli tudi ukinitev nivojskega prehoda, ki prečka regionalno železniško progo Zidani Most–Šentilj–državna meja. Konec julija 2023 so ga tako nadomestili s podvozom Ptujska cesta, ki je ukinil čakanje pred zapornicami in povečal varnost v prometu.
Železniški podvoz korenito izboljšuje pretok prometa, saj odpravlja dolgotrajno čakanje
S štetjem prometa so ugotovili, da so pred izvedbo podvoza pod železniško progo bile zapornice v času 15 ur skoraj 7 ur zaprte. To je po povzročilo kolono tudi do 20 vozil, zaradi česar je skupni čas čakanja vseh vozil znašal tudi do 80 ur. To je na letni ravni pomenilo tudi do 35.230 ur skupnega čakanja pred zapornicami. Podvoz je bil torej nujen.
Kljub visokemu vodostaju podtalnice je izgradnja potekala brez večjih zapletov, so sporočili iz Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo. Podvoz je zgrajen kot armiranobetonski vodoodporni keson, skupne dolžine 195 metrov, svetlega razpona 13,7 metra in svetle višine 4,5 metra. Na eni stani podvoza je pločnik za pešce, na drugi pa kolesarska steza in pločnik, od koder je preko stopnišč omogočen dostop do peronov železniške postaje Pragersko. Vrednost izgradnje podhoda je znašala 4,05 mio €.
Zaključek projekta nadgradnje železniškega vozlišča Pragersko oktobra 2023
Pri DRSI so pojasnili, da je v sklopu nadgradnje vozlišča Pragersko nadgrajenih že približno 95% tirov, 90% električne mreže in postavljenih 85% protihrupnih ograj. Prav tako so v uporabo že predali podhod za pešce in kolesarje ter otočni peron. Končana je sanacija objekta signalnovarnostnih naprav, prav tako je zaključena prenova postajnega poslopja. Trenutno potekajo gradbeno obrtniška dela v prometnem uradu, začelo pa se je že z asfaltiranjem parkirišč in deviacij cest. Sam zaključek celotnega projekta je predviden v oktobru 2023. Ocenjena vrednost celotne investicije znaša 88,9 mio €, od tega 40 mio € sofinancira EU.