Pri LDS-u so se skoraj sigurno kot prvi v Sloveniji odločili za subliminalno oglaševanje, ki sicer v tem primeru ni sporno, ker vemo, da gre za oglas.
Kaj so pravzaprav storili?
Subliminalno sporočanje je sporočanje »pod pragom«, ki ga um ne zazna, podzavestno pa ga. Takšno sporočanje so v 50-ih letih prejšnjega stoletja razkrinkali v kino dvoranah in TV oglasih. To so delali tako, da se je za delček sekunde pokazala določena vsebina.
Pri LDS-u so to naredili tako, da se v 60s oglasu ime njihovega kandidata (Tomaž Orešič) pokaže 3x. Sicer je dolžina prikaza dovolj dolga, da uporabnik to zazna, a je vseeno dovolj hitro, da sodi v »skrito besedilo«.
Gre za zelo zanimiv prijem, ki ga v Sloveniji ni preizkusil še nihče, no če ga pa v zapišite v komentar. Ali jim bo takšen način oglaševanja pomagal pa bomo izvedli že kmalu.
Še video oglas.