Marsikdo, ki se je ta teden vozil po dolenjski avtocesti A2, je lahko opazil nova radarja na odseku Višnja Gora–Grosuplje. Nov radar na dolenjski avtocesti, ki je postavljen v smeri Novega mesta, je postavljen začasno. Tisti v smeri Ljubljane, ki stoji pred izvozom Grosuplje vzhod, pa je stalen.
Nov stacionarni radar na dolenjski avtocesti – višnjegorski klanec
Dolenjska avtocesta je dobila dva nova radarja. Na Portalu Žurnal24 so povprašali policijo in DARS, ter prejeli nekatera dodatna pojasnila. Višnjegorski klanec je eden bolj problematičnih odsekov na slovenskih avtocestah. Zato je prišlo do odločitve, da umirijo hitrost voznikov in povečajo varnost na tem odseku. Gre namreč za odsek avtoceste, ki je v prihodnosti predviden, da bo eden tistih, na katerem se bo izvajalo sekcijsko merjenje hitrosti. A pojdimo nazaj na nove stacionarne radarje.
Stacionarni radar, ki je postavljen pred izvozom Grosuplje vzhod v smeri Ljubljane, je postavljen za stalno. Tisti, ki je postavljen pred izvozom Višnja Gora v smeri Novega mesta, pa je postavljen začasno. Slednjega bo namreč v prihodnosti zamenjalo sekcijsko merjenje hitrosti. Ohišja za stacionarne radarje torej že stojijo, a se z njimi meritev hitrosti še ne izvaja. Kdaj točno se bodo, ni znano. Dve novi ohišji sta namreč postali del mreže stacionarnih radarjev, ki delujejo po principu, da merilni radar ni vedno v ohišju. Število radarjev, ki jih imajo na voljo je namreč manjše od števila ohišij. Slednja tako delno delujejo tudi preventivno, saj vnaprej ni znano, kdaj bo katero od ohišij imelo vstavljen merilnik in dejansko merilo prehitre voznike.