Veleblagovnica Nama v Ljubljani bo v letu 2025 deležna obsežne arhitekturne prenove, so sporočili iz družbe Nama d.d. NAMA, ki je akronim za NArodni MAgazin, bo po besedah lastnikov in upravljalcev s prenovo postala sodobno nakupovalno središče, primerljivo s središči v tujih prestolnicah. Za samo prenovo pa so se odločili zaradi globalnih trendov v trgovinskem sektorju, ki zahtevajo večjo prilagodljivost in inovativnost.
Prenova veleblagovnice Nama se prične v letu 2025
Kot so zapisali pri Nami, bo prenova zajemala celovito preobrazbo prostorov, saj se obeta sodobno nakupovalno in družabno središče z modnimi, gastronomskimi in drugimi vsebinami, ki bodo podpirale novodoben življenjski slog. Hkrati pa so dodali, da bo Nama poleg estetske preobrazbe odsevala tudi sodobne trende in obiskovalcem ponudila edinstveno izkušnjo nakupovanja ter druženja v središču Ljubljane.
Spremembe v poslovni strategiji družbe Nama d.d.
Del prenove je tudi prilagoditev poslovne strategije podjetja. Družba načrtuje opustitev trgovinske dejavnosti v hčerinskem podjetju, kar je skladno z njihovimi dolgoročnimi cilji. To pomeni, da se bodo po prenovi posvečali upravljanju veleblagovnice NAMA Ljubljana in upravljanju ter oddajanju prostorov.
Fazna prenova in začasno zaprtje Name
Projekt prenove bo potekal v več fazah. Pripravljalna dela so se že začela, gradbena dela pa se bodo predvidoma začela v letu 2025, ko bo veleblagovnica Nama začasno zaprta. Po napovedih bo prenovljena Nama svoja vrata ponovno odprla jeseni leta 2026. S prenovo želi podjetje zagotoviti boljšo poslovno učinkovitost in dolgoročno finančno stabilnost.
Vizija nove Name kot sodobnega središča
Vizualizacijo sodobnega družabno – nakupovalnega središča NAMA je pripravil biro Sadar+Vuga. V prenovljeni podobi bo središče zasnovano tako, da bo ustrezalo potrebam sodobnega uporabnika ter omogočalo prostor za različne izkušnje in dogodke. To pa je bistvenega pomena za trajnostni razvoj.