Če ste v zadnjem času prejeli obvestilo svojega operaterja o podražitvi mobilnih storitev, vaše možnosti niso tako omejene, kot se morda zdi na prvi pogled. Vsak uporabnik ima namreč zakonsko pravico, da v roku 60 dni od prejetja obvestila o spremembi cen odstopi od pogodbe brez dodatnih stroškov.
Prvi ponudniki mobilne telefonije so višje cene svojih storitev napovedali že poleti, zdaj pa so se jim pridružili še nekateri drugi. Čeprav podražitve pogosto povzročijo nezadovoljstvo, se večina uporabnikov ne zaveda, da se lahko takim obvestilom brezplačno izognejo. Raziskava Aragona* razkriva, da le petina Slovencev ve, da ima po napovedani podražitvi 60 dni časa, da brez pogodbene kazni in brez vračanja že prejetih popustov na naročnino odstopi od obstoječe pogodbe.
Kompleksne naročniške pogodbe in pomanjkanje alternativ
Naročniške pogodbe, ki jih ponujajo nekateri telekomunikacijski operaterji, so precej bolj kompleksne, kot bi pričakovali, zato so na trgu vedno bolj dobrodošli ponudniki paketov brez vezave. Eden od takih je bob, ki se lahko pohvali, da še nikoli ni podražil svojih storitev, svoje uporabnike pa nagovarja brez vezave in brez skritih stroškov. V času ko večina mobilnih operaterjev draži svoje pakete, bob ostaja zanesljiva alternativa za vse, ki so naveličani obvestil o spremembi cen.
Bob 13. rojstni dan praznuje z zavezo o nespremenjenih cenah za vedno
Naročniške pogodbe nekaterih telekomunikacijskih operaterjev so precej bolj zapletene, kot bi pričakovali, zato so ponudniki paketov brez vezave na trgu vse bolj zaželeni. Eden takih je bob, ki se lahko pohvali, da še nikoli ni podražil svojih storitev, svojim uporabnikom pa ponuja pakete brez vezave in brez skritih stroškov. V času, ko večina mobilnih operaterjev zvišuje cene, bob ostaja zanesljiva alternativa za vse, ki so naveličani obvestil o podražitvah.
V nasprotju z nekaterimi konkurenti, ki so jeseni podražili svoje storitve, je bob povečal količino in hitrost prenosa podatkov v svojih paketih, pri čemer cena ostaja nespremenjena.
*Raziskavo o podražitvah, zavedanju, obveščanju in percepciji med uporabniki mobilne telefonije je bob izvedel v sodelovanju s podjetjem Aragon, d.o.o. Raziskava je bila izvedena po ESOMAR standardu, med 1. in 6. avgustom 2024, s pomočjo metodologije CAWI (računalniško podprto spletno anketiranje). Vključena je bila populacija z dostopom do interneta. Velikost vzorca znaša 1.007 posameznikov in glede na demografske kazalce odraža splošno populacijo v starosti 15 let in več. V izvedeni raziskavi je bil uporabljen večji reprezentativni vzorec, zato lahko podatke posplošimo na celotno populacijo.