S projektom Designed by People je Radenska letos naredila korak naprej v povezovanju s svojimi potrošniki. Inovativna pobuda, ki je nastala v sodelovanju s kreativnim centrom Sonda, je mladim kreativcem omogočila, da skozi praktično delo soustvarjajo praznično podobo Radenske. In rezultat? Unikatna zimska izdaja priljubljene mineralne vode, ki je že na voljo na policah v Sloveniji in na Hrvaškem.
Projekt, ki je zaživel februarja letos z natečajem, je pritegnil številne posameznike iz Slovenije in Hrvaške. Glavni pogoj za sodelovanje? Želja po učenju in ustvarjanju. Po izboru šestih kandidatov so udeleženci pod strokovnim vodstvom prehodili celoten proces, od raziskovanja idej do končnega izdelka. Poleg oblikovanja etikete za zimsko izdajo, so pripravili tudi praznične dodatke, kot so božične nogavice, kapa in pulover. Slednji so bili del posebne nagradne igre za zvestobo potrošnikov.
Od ideje do tržno uspešnega izdelka
Mladi kreativci so skozi delavnice pridobili dragoceni vpogled v svet kreativnega oblikovanja in tržnega komuniciranja. Kreativni proces je potekal skozi praktične delavnice, kjer so se udeleženci spoznali s celotnim procesom, ki vodi do tržno uspešnega izdelka. Vse od analize trga, oblikovanja idej, priprave konceptov do same izvedbe. »Projekt me je pritegnil zaradi ustvarjalne atmosfere in priložnosti za širjenje obzorij,« je povedala Ivona Vilušić, ena od udeleženk projekta, ki verjame, da majhni trenutki lahko privedejo do velikih dosežkov. »Razvil sem miselni okvir, ki ga prej nisem imel – kako načrtovati in realizirati ideje tako, da odražajo celotno zgodbo blagovne znamke,« pa je izpostavil Danko Lazić, eden od udeležencev projekta.
Kreativnost, ki odseva bistvo blagovne znamke
Povezovanje blagovnih znamk z uporabniki na ta način spodbuja ne le ustvarjalnost, ampak tudi zvestobo. Janja Junež, mlada grafična oblikovalka, je poudarila, da jo je projekt navdušil predvsem zaradi vodenega kreativnega procesa, ki ga je razvila ekipa Sonde. »Radenska je bila del mojega odraščanja, zato sem vesela, da sem lahko del te zgodbe,« je še dodala.
Poleg tega, da je projekt ponudil novo zimsko podobo Radenske, je imel globlji pomen. Spodbudil je ustvarjalno izražanje in dal mladim priložnost za osebnostno rast ter razvoj novih kompetenc. To je dodatno poudarila direktorica marketinga pri Radenski, Egle Wehle:
Sodelovanje s potrošniki nas je ponovno opomnilo na moč sodelovanja in pomembnost razumevanja potreb naših uporabnikov. Tovrstni projekti niso le marketinške pobude, temveč dokaz, da lahko skupaj ustvarjamo zgodbe z dodano vrednostjo.
Tradicionalne vrednote v sodobni preobleki
Radenska s projektom Designed by People znova dokazuje, kako povezati tradicijo, inovativnost in uporabnike v unikatne zgodbe. Mladi pa so pokazali, da je s pravo priložnostjo in usmerjanjem mogoče preseči pričakovanja ter ustvariti nekaj, kar odseva povezanost med blagovno znamko in njenimi uporabniki.