Hisense je ena izmed vodilnih blagovnih znamk zabavne elektronike in gospodinjskih aparatov, dosega nove mejnike na področju vrhunskih televizorjev. Po podatkih inštituta za tržne raziskave Counterpoint Research se je podjetje v tretjem četrtletju leta 2024 s 24% tržnim deležem uvrstilo na drugo mesto med vodilnimi globalnimi proizvajalci vrhunskih televizorjev. Na Kitajskem pa ohranja vodilno pozicijo.
Dominacija na trgu 100-palčnih televizorjev
Hisense je z inovacijami in kakovostjo osvojil prvo mesto na trgu 100-palčnih televizorjev, kar je rezultat intenzivnega vlaganja v tehnologijo velikih zaslonov in zagotavljanja vrhunske uporabniške izkušnje. Kot uradni partner revolucionarne igre Black Myth: Wukong, je Hisense predstavil prilagojene načine igranja, kar je še dodatno utrdilo njegov položaj. Med januarjem in septembrom 2024 je podjetje v približno 20 državah, med drugim na Japonskem, v Nemčiji, Italiji, Združenem kraljestvu, Franciji in Španiji, vodilo na trgu prodaje 100- in več palčnih televizorjev.
Povečana prepoznavnost blagovne znamke s športnimi dogodki
Hisense svojo prisotnost krepi tudi s sponzorstvom globalnih športnih dogodkov, kot je FIFA Club World Cup 2025. Podjetje je razvilo tehnologijo AI TV, ki omogoča vrhunsko ločljivost slike in bogate informacije o samih športnih dogodkih, kar navdušuje ljubitelje športa po vsem svetu.
Inovacije na področju AI TV in pametne zabave
Hisense raziskuje nove trende na področju pametne domače zabave, vključno z interaktivnimi funkcijami, ki temeljijo na umetni inteligenci. Certifikat Designed for Xbox je dodaten dokaz tehnične dovršenosti Hisense televizorjev, ki navdušujejo igričarje in tehnološke navdušence.
Hisense je po podatkih Omdie v letih 2023 in 1. polletju 2024 zasedel drugo mesto na globalni ravni po dobavah televizorjev ter prvo mesto v segmentu 100-palčnih televizorjev. Poleg televizorjev je Hisense prisoten tudi na področju multimedijskih rešitev, gospodinjskih aparatov in naprednih informacijskih tehnologij.