Testiraj/testiraj.eu, je trgovina namenjena testiranju izdelkov. Nekaj več si lahko preberete v tem članku (TestiRaj/testiraj.eu oz. kako brezplačno preizkusiti različne izdelke tudi med prvimi v Sloveniji).
Ker je samo delovanje sistema TestiRaj sestavljeno iz večih faz, je bilo vse skupaj potrebno preizkusiti.
Ker trenutno na testiraj.eu potrka testna faza, saj fizična trgovina še ni odprta je spletna stran predelana v spletno trgovino. V njej je na voljo 16 izdelkov, izbrati pa si jih je možno do 5. Tukaj je potrebno poudariti, da tudi v primeru če si uporabnik/ca izbere manj kot 5 izdelkov se transakcija sprovede, tisto mesečno obdobje pa »nakup« ni več možen. Tako je najbolje porabiti vseh 5 možnih izdelkov. To najverjetneje ne bo takšen problem.
Pa nadaljujemo. V tem testu storitve TestiRaj so bili izbrani izdelki Nestle Fitness, Nestle Fitness Chocolate, Aurelia Tortellini Dalmatinski pršut, Aurelia Tortellini 4 siri in čokoladna tablica Loacker Milk & Cereals. Sama oddaja naročila je preprosta, saj ko so artikli iz Testiraj.eu dodani v košaro je potrebno zgolj še potrditi nakup in preveriti podatke. Izbrati je potrebno še dostavo (dopoldne ali popoldne), možno pa je dopisati še kakšen napotek.
Na spletni strani je zapisano, da je dostava naslednji dan. No ni bila, presenetili so in vrečko prinesli že isti dan (čestitke na hitrosti!!).
Delovanje TestiRaj do te točke je specifično za preizkusno obdobje, saj se bodo ob končanju obdobja in odprtja trgovine, predvidoma nekje v BTC-ju, sami sprehodili in izbrali ter preizkusili izdelke. Na spletni strani tesiraj.eu pa bodo še vedno objavljeni artikli, ki bodo tisti mesec na voljo. Služila pa bo tudi reševanju anket, tako kot že sedaj.
Tako nadaljevanje postopka je reševanje ankete/vprašalnika, s katerim »plačamo« izdelek. V Mojem profilu na strani se tako odpre toliko anket kot je bilo izbranih artiklov. Uporabnik/ca pa ima na voljo 21 dni da jo reši. Vprašanj ni veliko, navadno pa vzamejo manj kot 5 minut za reševanje. To je sicer odvisno od vprašanj, teh je med 2 in 10, povprečno jih je bilo pri preizkušenih izdelkih med 5 in 6. Anketni sistem, ki ga uporabljajo je questionpro.com, kar zagotavlja preizkušeno delovanje vprašalnika.
Prvi zanimiv problem, na katerega so tudi sami opozorili na TestiRaj Facebook profilu je ta, da so fantje naročali šminke, lak in pa tekočo podlago. To je sicer bilo za pričakovati, ampak ker naj bi izdelek preizkusil/a sam/a, naj ne bi izbiral izdelkov primarno namenjenih drugemu spolu. Kot so zapisali so izjema izdelki za otroke.
Pri drugi uporabnici se je dogodilo to, da je izbrala manj kot 5 izdelkov. Pri Testiraj so odreagirali hitro in dejstvo, da je možen obisk zgolj 1x na mesec še bolj poudarili.
Storitev TestiRaj je »stara« manj kot en teden in kot kaže vse dobro deluje. Očitno tako dobro, da imajo dela čez glavo, kar pa je pravzaprav dobro. To kaže na to, da je nova storitev za uporabnike/ce zanimiva in resnično 5000 mest, kar je predviden maksimum, ne bo nikakršen problem zapolniti. Sicer pa celoten sistem ni odvisen zgolj od uporabnikov. Velik del odtehta tukaj tudi število artiklov, ki jih zagotovijo uvozniki in izdelovalci.
Tako še enkrat v testnem obdobju, ki predvidoma traja do maja bo na voljo mest za 1000 članov in članic iz Ljubljane. Registracija je možna preko spletne strani testiraj.eu. Hkrati pa vsi ti člani in članice dobijo 6 mesečno brezplačno članarino (6 mesečnih obiskov v razstavnem prostoru TestiRaj), kar pomeni 30 brezplačnih izdelkov.